درگاه بانکی

درگاه بانکی

درگاه بانکی یا همان درگاه پرداخت که توسط شرکتهای ارائه دهنده خدمات پرداخت و یا پرداخت یار ها ارائه میشوند در واقع یکی هستند که در بین افراد با نام های متفاوت بیان می شوند. و شرکت های پرداخت یار از طریق قراردادی که با شرکت های پرداخت (PSP) دارند می توانند به بازاریابی و جذب پذیرنده و راه اندازی درگاه پرداخت اقدام کنند. دقت داشته باشید وقتی دنبال درگاه بانکی هستید یا به سراغ پرداخت یارها مانند درگاه پرداخت سیزپی می روید یا سراغ شرکت PSP رفته و مذاکره برای گرفتن درگاه پرداخت را آغاز می کنید. در اصل نوع درگاه یکی است چرا که تراکنش های درگاه پرداخت سیزپی یا درگاه پرداخت بانکی هر دو بعد از 24 ساعت به حساب پذیرنده واریز می شود و هیچ پولی به حساب سیزپی واریز نمی گردد. همچنین سیزپی با توجه به قراردادی که با تعدادی از شرکت های پرداخت دارد شرایطی را فراهم کرده است بدون اینکه به تک تک این شرکت ها مراجعه کنید و نزد بانک خاصی به افتتاح حساب مبادرت کنید شبای دلخواه خود را ارائه کنید و همزمان درگاه چندین بانک را داشته باشید.

یعنی گذشت زمانی که مجبور بودید به یک بانک مراجعه کنید و در نوبت بررسی مدارک برای گرفتن درگاه پرداخت بمانید. در سیزپی درگاه پرداخت بانک های مختلف طی یک روز ( حتی کمتر! ) فعال می شود این اولین دلیل آن است که چرا باید سیزپی را انتخاب کنید.

سیزپی یک شرکت فین تک است که تجربه همکاری با اکثر بانک ها را داشته و در حوزه های موبایل بانک، اینترنت بانک، کیوسک، پوز و غیره فعالیت کرده است و با تکیه بر همین دانش است که می تواند در کمترین زمان و با چابکی بالا خدمات مورد انتظار را در اختیار مشتری قرار دهد. مجموعه خدمات سیزپی چیزی است که در حدود دو سال گردآوری شده و بر اساس نیازمندی های پذیرندگان منطبق با آخرین بررسی های بازار ایجاد شده است.

اگر با جستجوی کلماتی مانند درگاه پرداخت بانکی، درگاه پرداخت شاپرکی، درگاه پرداخت مستقیم، درگاه پرداخت واسط به دنبال پیدا کردن تفاوت این ها و انتخاب درگاه مناسب هستید باید بگوییم همه این ها یکی است و تنها تفاوت در نوع شرکت هایی است که آن ها را ارائه می دهند. از نظر شاپرک (نهاد ناظر) شرکت های ارائه دهنده درگاه پرداخت در دو دسته قرار می گیرند: شرکت های پرداخت یار و شرکت های PSP.  این شما هستید که باید بر اساس نیاز خود و مزایا و معایب هر کدام، بهترین را انتخاب کنید. سیزپی بهترین درگاه پرداخت اینترنتی است که با گسترده ترین دامنه خدمات شامل لینک پرداخت، درگاه پرداخت سایت، فاکتور آنلاین، لینک پرداخت با مبلغ ثابت، تسهیم وجه، سوئیچینگ هوشمند، کارآمدترین وب سرویس های اتصال در حال فعالیت می باشد. اگر دارای فروشگاه اینترنتی هستید می توانید در سیزپی ثبت نام کنید و از پشتیبانی بی نظیر آن لذت ببرید.  


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.