درست کردن درگاه پرداخت

درست کردن درگاه پرداخت

درست کردن درگاه پرداخت از طریق سایت سیزپی کار آسانی است، اما نکات ظریفی وجود دارد که عدم توجه به آن ها باعث طولانی شدن روند دریافت درگاه پرداخت خواهد شد. روال ثبت نام در زیر آمده است:

هنگام ثبت نام باید مشخص کنید شرکت هستید یا شخص. چون هر کدام را انتخاب کنید باید مدارک مرتبط به آنرا بارگذاری نمایید. اشخاص حقوقی که مدارک ثبتی شرکت را ارائه می دهند و اشخاص حقیقی مدارک هویتی خود را درج می کنند.

بیشتر بخوانید: درگاه پرداخت چیست

ثبت نام حقیقی:

وارد پنل کاربری خود شده و به قسمت درخواست درگاه مراجعه کنید. سپس طبق تایم لاین مرحله به مرحله پیش بروید. سعی کنید از قبل تصویر شناسنامه و کارت ملی و شماره شبای خود را آماده کنید. در صورتی که شماره شبای خود را نمی دانید از طریق مراجعه به لینک دریافت شماره شبا نسبت به دریافت آن اقدام کنید.

نکته 1: تصویر شناسنامه حتما کامل باشد به نحوی که شماره سریال نیز مشخص باشد.

نکته 2: یک سلفی با کارت ملی بگیرید و آن را آماده داشته باشید.

نکته 3: اگر کارت ملی ندارید باید تصویر رسید کارت ملی را که از طریق دفاتر پیشخوان اقدام کرده اید بارگذاری نمایید.

نکته 4:  آدرس و کد پستی حتما مطابق با آدرس و کد پستی ثبت شده در سایت سازمان مالیاتی باشد در غیر این صورت درگاه رد می شود.

نکته 5 : شماره موبایلی که ثبت نام می کنید حتما به نام خود شخص باشد، در صورت مغایرت موبایل و کدملی درگاه تایید نمی شود.

نکته 6: حتما باید سایت فعال باشد و محصولی برای اضافه به سبد خرید موجود باشد در غیر این صورت درگاه تایید نمی شود، از آنجا که درگاه در کمترین زمان تایید می شود بعد از تکمیل سایت برای گرفتن درگاه پرداخت اقدام کنید.

نکته 7: تماس با ما یا ارتباط با در سایتتان موجود باشد و مشتری روشی برای ارتباط با شما را ببیند، این هم جزو الزامات فعالسازی درگاه است.

پس با رعایت این 7 نکته کلیدی درگاه شما در کمترین زمان فعال می شود.

اما اشخاص حقوقی چگونه باید ثبت نام کنند؟

اشخاص حقوقی بعد از ثبت نام و ورود به پنل کاربری باید همانند آنچه برای اشخاص حقیقی گفته شد عمل کنند و این بار مدارک ثبتی شرکت را درج کنند که شامل تصویر آگهی ثبت و تصویر آخرین روزنامه رسمی می باشد.

نکته 1: امکان تایید درگاه در شرایطی که به صورت حقوقی ثبت نام شده و شماره شبا به نام شخص حقیقی است وجود ندارد.

نکته 2: اطلاعات صاحبان امضا را از قبل آماده کنید و آن ها را نیز درج کنید.

 

بعد از تایید درگاه از سوی شاپرک، نتیجه طی یک پیامک خدمت پذیرندگان اعلام می گردد تا نسبت به راه اندازی آن اقدامات لازم را انجام دهند.

 

 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.