درخواست غیر حضوری درگاه پرداخت

درخواست غیر حضوری درگاه پرداخت

اگر می خواهید به طور آنلاین درخواست درگاه پرداخت اینترنتی بدهید اما نمی دانید که آیا این کار امکان پذیر است یا خیر یا این که نمی دانید که چگونه به صورت اینترنتی درخواست فعال سازی درگاه پرداخت ثبت کنید، تا آخر این مطلب با ما همراه باشید تا به پاسخ همه پرسش های خود در مورد درخواست و فعال سازی درگاه پرداخت به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری برسید.


بیش تر بدانید: درگاه پرداخت اینترنتی 


در حال حاضر در جهان امروزی که می شود بدون مراجعه حضوری شخص به بانک حساب بانکی باز کرد، طبیعی است که بشود به صورت اینترنتی برای همان شخص درگاه پرداخت هم فعال کرد اما همه ی بانک ها این امکان را ندارند و برای باز کردن حساب در بعضی از بانک ها باید حضوری اقدام شود. همه درگاه های پرداخت اینترنتی هم به شما این امکان را نمی دهند که شما به صورت اینترنتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری اقدام به گرفتن درگاه پرداخت اینترنتی کنید و فقط برخی از درگاه های پرداخت به شما این امکان را می دهند.


ما در ادامه این مطلب به شما می گوییم که از کدام درگاه پرداخت می توانید خیلی سریع و به راحتی و حتی بدون نیاز به مراجعه حضوری درگاه پرداخت بگیرید و امن ترین درگاه پرداخت اینترنتی را به شما معرفی می کنیم.
تقریبا هر شخصی که از درگاه پرداخت اینترنتی استفاده کرده است یا میخواهد استفاده کند می داند که در حال حاضر در ایران دو نوع درگاه پرداخت اینترنتی وجود دارد. که در زیر به آن ها به طور مختصر اشاره می کنیم.


انواع درگاه پرداخت اینترنتی:


1.    درگاه پرداخت بانکی PSP
2.    درگاه پرداخت پرداخت یار


نکته قابل توجه ای که همه باید بدانند این است که هر دو نوع درگاه پرداخت را یعنی درگاه پرداخت بانکی و درگاه پرداخت از پرداخت یار را می توانید به صورت اینترنتی درخواست دهید و فعال کنید.


بیش تر بدانید: آشنایی با انواع درگاه پرداخت اینترنتی


چگونه به صورت غیر حضوری درخواست درگاه پرداخت دهیم ؟


شما برای این که به صورت غیر حضوری و اینترنتی درخواست درگاه پرداخت اینترنتی بدهید نیاز است که ابتدا مشخص کنید که درگاه پرداخت بانکی PSP می خواهید بگیرید یا این که از شرکت های پرداخت یار می خواهید که درگاه پرداخت بگیرید. 
پس از این که مشخص شد که چه نوع درگاه پرداختی می خواهید بگیرید، باید به سراغ یکی از بانک ها یا یکی از پرداخت یار ها بروید و سپس بررسی کنید که سایت دارد یا خیر و آیا در سایت خود خدمات غیر حضوری هم چون دریافت درگاه پرداخت به شما می دهد یا خیر و اگر این امکان را برای شما در نظر گرفته بود که به صورت اینترنتی درخواست درگاه پرداخت دهید، همان جا درخواست خود را ثبت کنید.
برای مثال: درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی که یکی از امن ترین و سریع ترین درگاه های پرداخت اینترنتی است به همه مشتری های خود این امکان را می دهد که به صورت اینترنتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری درخواست درگاه پرداخت یا لینک پرداخت دهند.


مدارک مورد نیاز برای گرفتن غیر حضوری درگاه پرداخت اینترنتی چیست ؟


درگاه پرداخت وسیله ای است برای گرفتن پول از دیگران و به همین دلیل بسیار حساس است.
به دلیل حساس بودن درگاه پرداخت برای این که بتوانیم به صورت اینترنتی درگاه پرداخت بگیریم نیاز است که برخی از مدارک شخصی و مدارک کسب و کار را ارائه دهیم تا شرکت ارائه کننده درگاه پرداخت ما را به عنوان پذیرنده قبول کند.


در زیر بیش تر مدارکی که برای اکثر درگاه های پرداخت مورد نیاز است را می بینید:
•    تصویر شناسنامه و کارت ملی
•    آدرس و کد پستی
•    تلفن ثابت و شماره موبایل 
•    آدرس ایمیل 
•    شماره حساب و یا شماره شبا ی بانکی
•    کدمالیاتی
•    اینماد

بیش تر بدانید: سریعترین راه گرفتن درگاه پرداخت اینترنتی چیست ؟
 
چگونه به صورت غیر حضوری درگاه پرداخت سیزپی بگیرم ؟


برای گرفتن درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی نیاز است که در موتور جست و جو گر google عبارت "درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی" را جست و جو کنید و سپس وارد سایت درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی شوید و درخواست درگاه پرداخت خود را ز طریق قسمت ثبت نام وب سایت ثبت کنید.
سیزپی از تمامی درگاه های پرداخت در حال حاضر سریع تر پیش می رود و اگر زمان برای شما اهمیت بسیار زیادی دارد حتما در وب سایت درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی ثبت نام خود را انجام دهید تا در کسری از دقایق صاحب یک درگاه پرداخت بشوید.
یادمان باشد؛ درگاه پرداخت سیزپی به کسب و کار شما هویت می بخشد.

 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.