درج لوگوی کسب و کار شما در صفحه پرداخت

درج لوگوی کسب و کار شما در صفحه پرداخت

اگر وب سایت اینترنتی و یا فروشگاه آنلاین در شبکه های اجتماعی دارید مطمئنا به دنبال این هستید که مشتریانتان پرداخت و تجربه خرید آنلاین به بهترین نحو ممکن را داشته باشند.انتخاب و استفاده از درگاه پرداخت سیزپی می تواند برای شما گزینه خوبی باشد زیرا سیزپی همواره برای راحتی بیشتر کاربران و توسعه خدمات خود، قابلیت های جدیدی در اختیار پذیرندگان قرار می دهد.

در جدیدترین نسخه، سیزپی این امکان را به پذیرندگان خود داده است که درصفحه پرداخت شاپرک، لوگو و نام فروشگاه درج شود و شما صاحبان کسب و کارهای اینترنتی، یک درگاه پرداخت اختصاصی را در اختیار خواهید داشت.این قابلیت برای کسب و کارهایی که در اینستاگرام و تلگرام فعالیت دارند و اقدام به ایجاد درگاه پرداخت واسط کرده اند هم قابل اجرا می باشد.

نمایش لوگو و اسم فروشگاه در صفحه پرداخت  چه فایده ای دارد؟ 

یکی از مزیت های نمایش لوگو برای مشتریان شما این است که مطمئن می شوند صفحه ای که قرار است اطلاعات بانکی خود را وارد کنند و پرداخت را انجام دهند، امن است و این حس به مشتری القا می شود که از فروشگاه معتبر و حرفه ای خرید خود را انجام می دهد و با اطمینان خاطر مبلغ خرید خود را واریز می کنند.هم چنین دیدن تصویر لوگو توسط مشتری باعث می شود که در ذهن مشتری ماندگار شوید، زیرا همیشه عکس است که در حافظه می ماند نه متن!

مطلب توصیه شده:کسب درآمد با سیزپی

 

چطور لوگو کسب و کار خود را ثبت کنیم؟

بعد از ثبت نام و ایجاد درگاه پرداخت، در داشبورد مدیریتی سیزپی امکان رویت و ویرایش درگاه پرداخت وجود دارد، با انتخاب گزینه درج لوگو، می توانید نسبت به انتخاب و افزودن لوگو در صفحه پرداخت اقدام کنید.

 


هم اکنون به سیزپی بپیوندید و کسب و کار خود را حرفه ای کنید...

 

کارشناسان سیزپی، همواره برای پاسخگویی به سوالات شما در زمینه درگاه پرداخت آماده هستند.

با ما در تماس باشید.


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.