ترفند اعتماد سازی به پیج اینستاگرام

ترفند اعتماد سازی به پیج اینستاگرام

پیج های فروشگاهی در اینستاگرام مانند قارچ در حال رشد هستند و در هر زمینه ای و با هر هشتگی به جستجو بپردازید نتایج زیادی برای شما نمایش داده می شود اما چه کار کنیم تا در بین همه این ها دیده شویم؟ چه کار کنیم مشتری ای که به پیج ما سر زده و در حال بالا پایین کردن در بین پست ها است تصمیم به خرید بگیرد؟

 اعتمادسازی کاری است که شما باید انجام دهید. اما ترفند اعتماد سازی چه چیزهایی است.

  1. واقعی بودن! اگر محصولی را می فروشید سعی کنید تصاویر واقعی از آن را نیز ارائه دهید، مثلا اگر لباس می فروشید عکس خود کار را در پیج قرار دهید، برای این کار می توان چند عکس در یک پست قرار داد تا با ورق زدن تصاویر بعدی را هم ببینند. نشان دادن محیط واقعی باعث جلب اعتماد فالوئرها می شود.
  2. استفاده از درگاه پرداخت. می دانید که پرداخت بخش مهمی از فرآیند فروش است. اگر فردی وارد پیج شما شد و در نگاه اول متوجه وجود درگاه پرداخت شد، دیدگاه بهتری خواهد داشت چرا که به کمک همان درگاه کل اطلاعات سفارش خود را وارد می کند سپس وجه را نیز پرداخت می کند. در زمینه داشتن درگاه پرداخت امن منجر به هویت بخشی به کسب و کار شما می گردد.
  3. بیو حرفه ای بنویسید. اول اینکه یک عکس مرتبط با کسب و کارتان به عنوان عکس اکانت بیزنس خود قرار دهید و در قسمت پروفایل یک توضیح واضح و مختصری در مورد تجارتتان به مشتری بدهید، این بیو باید به گونه ای باشد که در کمترین زمان بیشترین اطلاعات را به مشتری دهد. لینک پرداخت خود را نیز می توانید در همین بیو قرار دهید.
  4. تولید محتوای جذاب و رایگان، محتوای با کیفیت موجب می شود تا کاربر مدت زمان بیشتری در صفحه شما بماند. در تولید محتوا هموراه از خود بپرسید آیا این محتوا نیاز مخاطب را رفع می کند یا نه، محتوایی که برای مخاطب جذاب باشد باعث خواهد شد صفحه شما را دنبال کند.

    بیشتر بخوانید: درگاه پرداخت اینستاگرام

     
  5. همواره پاسخگو باشید. مشتری برای هرگونه سوال یا سفارش به دایرکت مراجعه می کند بنابراین سعی کنید در دسترس باشید و سریع پاسخ دهید.
  6. ایجاد محتوای آموزشی رایگان، این امر به خصوص برای بیزنس هایی که محصول و خدمات دیجیتال دارند بسیار موثر است.
  7. از فعالیت های کسب و کار خود در استوری ها عکس بگذارید. اگر کسب و کار فیزیکی دارید عکس هایی از مغازه خود را برای مخاطبان به اشتراک بگذارید. میتوانید در قسمت بیو اینستاگرام خود آدرس مغازه یا محل کار خود را به اطلاع مخاطبان برسانید ، حتی اگر مغازه ندارید میتوانید از موجودی کالاهای خود برای مشتریانتان پست یا استوری بگذارید.

برای اینکه از آخرین اخبار سیزپی مطلع باشید ما را در اینستاگرام با آیدی SIZPay دنبال کنید.

بیشتر بخوانید: کسب درامد از اینستاگرام


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.