تجربه بهتر مشتریان با صفحه پرداخت خلوت‌تر

تجربه بهتر مشتریان با صفحه پرداخت خلوت‌تر

 

 شما حتی اگر صاحب کسب‌وکاری باشید، حتما به‌عنوان مشتری تجربه خرید داشته‌اید. زمانی که هر کسب‌وکاری روش خرید آنلاین هوشمند و آسانی داشته باشد، مشتری از خرید خود در سریع‌ترین زمان ممکن لذت می‌برد. پرداخت‌های الکترونیک امروز در بهتر شدن تجربه مشتریان نقش بسیار زیادی دارند و به همین دلیل است که باید در زمان انتخاب درگاه پرداخت به نکاتی غیر از سود مالی توجه داشته باشید. در این مقاله قصد داریم تا به بررسی موضوع صفحه پرداخت خلوت‌تر مساوی با تجربه کاربری بهتر به طور کامل پردازیم و از شما دعوت می‌کنیم تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید.

 

 پرداخت‌های تجارت الکترونیکی

 به طور معمول کسب‌وکارها گزینه‌های پرداخت مختلفی را در سایت خود قرار می‌دهند تا مشتریان بتوانند به راحتی پرداخت مناسب را با توجه به نیاز و میل خود انتخاب کنند. سؤال اینجاست که مشتری با دیدن گزینه‌های متعدد برای پرداخت و صفحه پرداختی شلوغ چه حسی دارد؟ در جواب باید گفت هیچ صفحه پرداخت شلوغی موردپسند مشتری نیست و تنها صفحات پرداختی موفق می‌شوند مشتری را وادار به پرداخت کنند که خلوت، ایمن و سریع باشد.

 

 معایب پذیرش روش‌های متعدد پرداخت

 مشتری با دین روش‌های متعددی مانند پرداخت با کارت، سپرده‌های مستقیم بانکی، کیف پول‌های دیجیتالی، پرداخت در محل و اتصال درگاه پرداخت اینترنتی یا حتی وجود کدهای QR دچار سردرگمی می‌شود. از این روش‌ها علاوه‌بر مشتریان ممکن است خرده‌فروشان نیز استفاده کنند و هم‌زمان چندین روش پرداخت از سمت آنها انتخاب شود.

زمانی که مشتری گزینه زیادی برای پرداخت در اختیار داشته باشد، دچار چالش‌های متعددی خواهد شد و مدیریت رسیدگی به آنها برای صاحبان کسب‌وکار نیز دشوارتر می‌شود.

 

 گزینه مناسب در زمان مناسب

 

 مشتریان در زمان خرید به گزینه‌های زیادی بابت پرداخت نیاز ندارند، بلکه به گزینه‌ای درست و امن نیاز دارند. شما برای پرداخت مشتریان خود درگاه پرداخت اینترنتی مناسبی انتخاب کنید تا بتوانند در بستری امن و سریع پرداخت انجام دهند و در صورت لزوم پشتیبانی شوند.

  

 استفاده از سرویس درگاه پرداخت

درگاه پرداخت اینترنتی دارای قابلیت‌ها و امکانات متعددی است که مشتریان و شما می‌توانید از آنها به‌راحتی استفاده کنید. با استفاده از درگاه پرداخت مناسبی مانند سیزپی می‌توانید از لینک پرداخت یا کد کیو آر کد نیز می‌توانید استفاده کنید.

 در زمان‌های پیک کاری؛ مانند شب عید یا پروموشن‌های مناسبتی درگاه پرداخت می‌توانید از طریق سوئیچ هوشمند از تمام درگاه‌های بانکی استفاده کرده و مشتری زمانی را برای خرید از دست نخواهید داد. مدیریت مالی نیز با استفاده از درگاه پرداخت کار آسان‌تری است و می‌توانید با جزئیات پرداخت‌های مشتریانتان را رصد کرده و بررسی کنید.

 

 و در پایان

 در این مقاله درباره راه بهتر کردن تجربه مشتریان از خرید اینترنتی صحبت کردیم. درگاه‌های پرداخت زیادی برای انتخاب شما از سمت بانک مرکزی و سامانه شاپرک مجوز فعالیت گرفته‌اند که یکی از آنها سیزپی است. این شرکت سیزپی تیمی تشکیل شده از مهندسان فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک دارد که به‌عنوان یک پیشرو در حوزه فناوری‌های نوین مالی در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون‌به‌صرفه، ایمن و قابل‌اعتماد به میلیون‌ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد.

 از مهم‌ترین فعالیت‌های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین‌تک به کسب‌وکارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارت‌خوان مجازی و... است.

 برای دریافت درگاه پرداخت و کسب اطلاعات بیشتر از امکانات و شرایط این درگاه با کارشناسان مجرب سیزپی در تماس باشید.


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.