تاثیر پرداخت الکترونیکی روی کسب‌وکارها

تاثیر پرداخت الکترونیکی روی کسب‌وکارها

 

کسب و کار شما در هر ابعادی که باشد باید با کمک روش‌های نوین به رشد آن کمک کنید. استفاده از روش‌های جدید پرداختی مانند پرداخت‌های الکترونیکی یکی از راه‌های مطمئن برای انواع کسب‌وکارها به خصوص کسب‌وکارهای کوچک است.

در این مقاله قصد داریم درباره تاثیر پرداخت‌های الکترونیکی بر رشد کسب‌وکارها به خصوص مشاغل کوچک صحبت کنیم و از شما دعوت می‌کنیم برای اطلاع از آنها با ما تا انتهای این مقاله همراه شوید.

 

پرداخت‌های الکترونیکی

زمانی که دنیای اطراف ما با اینترنت عجین شده است که اکثر ما در طی روز بسیاری از کارهایمان را به صورت اینترنتی انجام می‌دهیم برای رشد کسب‌وکارهایمان نباید قدرتی که فضای مجازی و اینترنت می‌تواند داشته باشد را فراموش کنیم.

این روزها داشتن سایت و فراهم کردن امکاناتی که مشتریان بتوانند به صورت غیرحضوری خریدی نیز داشته باشند، یکی از هوشمندانه‌ترین تمهیداتی است که می‌توانیم برای رشد کسب‌وکارهایمان در نظر بگیریم.

استفاده از سایت و درگاه پرداخت برای پرداخت صورت‌حساب‌های خرید یکی از بهترین روش‌های خریدی امن و سریع است. استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی و انجام پرداخت‌های الکترونیکی، سرعت خرید را افزایش داده و شما در محیطی امن بدون جابه‌جایی و حضور در ترافیک و آلودگی هوا و ... می‌توانید خرید آسان و امنی را تجربه کنید.

مزایای پرداخت الکترونیکی برای انواع کسب‌‌وکارها

استفاده از روش پرداخت به صورت الکترونیکی برای رشد تمام کسب‌وکارها به خصوص مشاغل کوچک مزایای زیادی دارد که در ادامه با چند مزیت آن بیشتر آشنا خواهید شد.

 

1. افزایش فروش

همان طور که پیش‌تر اشاره شد، پرداخت الکترونیکی سبب رشد سرعت خرید مشتریان خواهد شد و در نهایت شاهد افزایش فروش خود خواهید بود. زمانی‌که شما درگاه پرداخت یا حتی از لینک پرداخت معتبری برای سایت کسب‌وکارتان استفاده کنید، مشتریان بدون برخورد با مشکلی در امنیت کامل در بین محصولات شما انتخاب کرده و آنها را خریداری می‌کنند.

وجود امکان پرداخت به صورت الکترونیک و از طریق سایت معمولا با تخفیفات خوبی برای جلب مشتریان همراه است که اغلب افراد از این نوع تخفیفات استقبال می‌کنند.

 

2. کاهش هزینه‌ها

با استفاده از پرداخت الکترونیکی، شما شاهد کاهش هزینه‌ها برای کسب و کارتان و هم مشتریان هستید. زمانی‌که شما درگاه پرداخت اینترنتی معتبری داشته باشید، بسیاری از کارها را مانند حسابداری، استخدام منشی و ... لازم نیست به طور جداگانه انجام دهید. پرداخت‌های الکترونیکی به صورت خودکار این نوع خدمات و البته پشتیبانی را برای شما انجام می‌دهند و شما راحت‌تر می‌توانید برای انجام امور مهم دیگری وقت بگذارید.

 

3. افزایش امنیت

استفاده از پول نقد برای مشتریان بسیار خطر آفرین است و این روزها کمتر کسی را پیدا می‌کنید که پول نقد زیادی با خود حمل کند. استفاده از پرداخت های الکترونیکی علاوه‌بر راحت‌تر کردن کار مشتریان و امنیت بیشتر آنها به صاحبان کسب‌وکارها نیز کمک می‌کند تا از بابت تایید هویت و معتبر بودن پول خیال‌شان راحت باشد.

استفاده از درگاه پرداخت و خریدهای غیرحضوری کمک می‌کند تا افراد بدون جابه‌جایی و تلف کردن زمانی برای رسیدن به فروشگاهی خرید امنی را تجربه کنند و به کاهش دزدی و کلاهبرداری و... نیز کمک کنند.

 

4. کارایی و سرعت

اشاره شد که شما با استفاده از روش پرداخت الکترونیکی نیازی ندارید در فروشگاه مد نظرتان برای خرید، حضور پیدا کنید و می‌توانید در هر مکانی که هستید با سرعت بالا پرداخت خود را انجام داده و خرید کنید.

 

5. افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌ها

زمانی که به‌طور مثال شما از خانه خریدی انجام می‌دهید یا پولی واریز می‌کنید، لازم نیست برای جابه‌جایی از ماشین استفاده کرده خرج بنزین و کرایه و... بدهید یا حتی در آلودگی هوا قرار بگیرید. به همین دلیل پرداخت‌های الکترونیکی سبب افزایش سودآوری کسب‌وکارها و کاهش هزینه‌های روزانه شما خواهند شد.

 

7. جذب مشتریان جدید

سهولت فرآیند خرید آنلاین، از پرداخت الکترونیکی، کسب‌وکارها سبب می‌شود تا با پذیرش پرداخت الکترونیکی، دسترسی مشتریان به کالاها و خدمات بیش‌تر شود. تبلیغات و گذاشتن تخفیف روی محصولات در فضای مجازی سبب بیشتر شدن علاقه‌مندان به این نوع خرید نیز می‌شود.

 

افزایش امنیت با کمک پرداخت‌های الکترونیکی

کسب‌وکارهای اینترنتی با داشتن درگاه پرداخت امن می‌توانند نیاز امنیتی مشتریان را برای حفظ اطلاعات آنها با روش‌های گوناگون و اعمال کنترل‌های دقیق برطرف کنند. سرعت پرداخت و امنیت، دو عامل مهم برای استقبال افراد از یک روش پرداخت است. مشتریان می‌خواهند با استفاده از روش‌های پرداخت سریع و ساده، تجربه خرید خوبی داشته باشند.

و در پایان

برای افزایش مشتری و رونق گرفتن کسب‌وکارهای اینترنتی استفاده از پرداخت‌های الکترونیکی و درگاه پرداخت، هوشمندانه‌ترین کاری است که در نهایت به رضایت مشتریان می‌انجامد و راه‌حل‌ مناسبی برای مشکلات امنیتی و پرداختی است. درگاه پرداخت سیزپی، پیشنهاد ما برای کسب‌وکارهای آنلاینی است که به دنبال امنیت، کارمزد کم و پشتیبانی قوی هستند.

برای کسب اطلاعات از نحوه دریافت درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی و خدماتی که ارائه می‌دهد با کارشناسان ما در تماس باشید.


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.