تاثیر درگاه پرداخت بر افزایش فروش

تاثیر درگاه پرداخت بر افزایش فروش

امروزه با وجود رقابتی بودن قیمت های فروشندگان مجازی و سهولت خرید اینترنتی که با چند حرکت انگشتان دست روی گوشی موبایل یا کیبورد کامپیوتر شخصی تان از فروشگاهی به فروشگاه دیگر می روید بدون گیر کردن در ترافیک خیابان های شهر و پیاده روی در بازار های شلوغ محصولات مورد نظرتان را خریداری می کنید و با احترام برایتان درب منزل می آورند. درحال حاضر که روز به روز بستر اینترنت گسترده تر می شود و تقریبا تمامی افراد با سنین مختلف و طبقه اجتماعی متفاوت به اینترنت دسترسی دارند و از آن استفاده می کنند. 

کسب و کارهای سنتی نیز فقط به داشتن دکان و حجره قدیمی خود قانع نیستند و برای رونق کسب و کار و فروش بیشتر محصولات و خدمات یا شعب اینترنتی دارند که بصورت 24 ساعته سفارش می گیرند و یا به فکر راه اندازی شعبه اینترنتی کسب و کار خود بصورت سایت شخصی و یا پیج شخصی در شبکه های اجتماعی هستند. این دسته از کسب و کارها هم متوجه هستند که داشتن کسب و کار غیر آنلاین به مکان و سرمایه بیشتری نیاز دارد.

امروزه به راحتی می توان بصورت شبانه روزی و حتی بدون داشتن ادمین و فقط با لینک پرداخت یا درگاه پرداخت شخصی فروش داشت.

 

فقط کافیست انتخاب کنید که شعبه اینترنتی کسب و کارتان در بستر سایت و اپلیکیشن باشد یا شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرم و...

و بعد از راه اندازی آن بجای داشتن ادمین یا پشتیبان درگاه پرداخت اینترنتی و لینک پرداخت شخصی بگیرید تا مشتری حتی بدون نیاز به حضور شما پرداخت را انجام دهد و سفارش را ثبت کند.

برای اینکه در این نوع فروش بدون استخدام ادمین و یا همان پشتیبان با مشکل مواجه نشوید باید هر روز موجودی محصولات را بررسی کنید و تمامی اطلاعات در مورد کالا ها دقیق و جامع باشد و یا اگر کسب و کارتان خدماتی است نیز باید مداوم بروز رسانی های لازم را انجام دهید تا مشتری را از پرسیدن سوال بی نیاز کنید.

ولیکن اگر شما برای این کار وقت کافی را ندارید و سرتان حسابی شلوغ است و یا کسب و کارتان بصورتی است که قبل از معامله با مشتری حتما باید در تعامل باشید بهتر است که علاوه بر داشتن درگاه پرداخت امن که قلب کسب و کار اینترنتی شما است، یک ادمین پیج و یا پشتیبان کاربلد سایت و اپلیکیشن که در مهارت ارتباط با مشتری نیز موفق است استخدام کنید تا بتوانید مشتری جذب کنید و آن ها را راضی نگه دارید.

حتما سعی داشته باشید از درگاه پرداخت سریع و مطمئنی استفاده کنید که کارمزد به صرفه ای نیز داشته باشد و پشتیبان در دسترس و شبانه روزی داشته باشد تا در هر زمان به راحتی بتوانید سوالاتتان را بپرسید و راهنمایی تان کنند مانند: درگاه پرداخت سیزپی .

درگاه پرداخت سیزپی علاوه بر تمامی این مزیت هایی که دارد، ثبت نام اش نیز راحت است و وقتی نمی گیرد و بسیار سریع و کمتر از چند ساعت فعال می شود و شما می توانید ازآن استفاده کنید.

این درگاه پرداخت کارمزدش برای برخی از کسب و کار های نو پا رایگان است.


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.