بهترین فروشگاه سازها

بهترین فروشگاه سازها

 

همان طور که می دانید در بحث راه اندازی فروشگاه اینترنتی دو راه پیش روی کسب و کارها است اول اینکه سراغ برنامه نویس بروند و درخواست طراحی صفر تا صد سایت را بدهند یا سراغ سایت سازها و فروشگاه سازها بروند و از قالب های آماده استفاده کنند که در این حالت هزینه کمتری را خواهند پرداخت. اما فروشگاه سازهایی که در حال حاضر در ایران معروف هستند کدامند؟

سایت ساز بیدک

سایت ساز سی فایو

سایت ساز میکسین

سایت ساز سازیتو

سایت ساز فروش گستر

سایت ساز پرتال

سایت ساز پروفی شاپ

 

بیشتر بخوانید: درخواست درگاه پرداخت اینترنتی

استفاده از فروشگاه سازها چه مزایایی دارد؟

  • عدم نیاز به تهیه هاست
  • عدم نیاز به افزونه و پلاگین، ببینید اکثر این فروشگاه سازها درگاه های پرداخت را به قالب خود اضافه کرده اند و نیازی نیست شما افزونه یا پلاگینی راه اندازی کنید مثلا از سیزپی درگاه پرداخت اینترنتی تهیه می کنید و فقط کدها را در محل مربوطه در فروشگاه ساز خود درج می کنید و به راحتی به درگاه پرداخت متصل می شوید.
  • صرفه جویی در زمان و هزینه
  • نیاز به تخصص خاصی مانند طراحی سایت نیست.

در انتخاب فروشگاه ساز به چه مواردی دقت کنیم تا بهترین انتخاب را داشته باشیم؟

1-سادگی کار کردن

یک فروشگاه خوب باید به گونه ای باشد که شما بتوانید به سادگی کار کردن با آن را یاد بگیرید.

2-سرعت سایت

سرعت بارگذاری سایت آیتم مهمی است چرا که در صورت کند بودن مشتری سایت را ترک می­کند.

3- پشتیبانی سایت

پشتیبانی سایت نیاز به بررسی دقیق تری دارد. سعی کنید از مشتریانی که از آن فروشگاه ساز استفاده می کنند اطلاعات بیشتری در این زمینه به دست بیاورید. در صورتی که فروشگاه شما از یک تیم پشتیبانی مناسب برخوردار باشد شما می‌توانید با خیال راحت و بدون دغدغه کار خود را انجام دهیم و آگاه باشید از اینکه کسی هست که به شما در اداره امور کمک می‌کند. اما در صورتی که کسی پاسخگوی سؤالاتتان نباشد و به هنگام روبرو شدن با مشکلات آنها را برایتان برطرف نکند بسیار آزرده خاطر خواهید شد.

4-سئو فروشگاه

برای حضور پر رنگ در میان رقبا و داشتن فروش بایستی فروشگاه شما برای گوگل بهینه شده باشد بنابراین فروشگاه ساز مورد نظر باید دارای امکاناتی باشد که به رشد در گوگل کمک کند.

در حال حاضر فروشگاه سازهایی مانند میکسین، فروش گستر، پورتال، طراحی وب ایرانیان از درگاه پرداخت سیزپی پشتیبانی می­کنند و در صورت استفاده از این فروشگاه سازها می توانید درگاه سیزپی را نیز راه اندازی کنید. درگاه پرداخت سیزپی دارای کمترین کارمزد می باشد و امکان انتقال کارمزد به سمت خریدار را دارد. در حال حاضر این درگاه پرداخت نیازی به داشتن اینماد ندارد.

 

 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.