بهترین درگاه پرداخت اینترنتی برای سایت

بهترین درگاه پرداخت اینترنتی برای سایت

اگر شما صاحب یک کسب و کار اینترنتی هستید و برای وب سایت فروشگاهی تان به دنبال بهترین درگاه پرداخت اینترنتی ایرانی هستید که بتواند تراکنش های پرداخت وجه وب سایت شما را ساپورت کند لطفا یک بار برای همیشه وقت بگذارید و تا انتهای نوشتار با ما همراه باشید.  

همینطور که همیشه گفته ایم بهترین درگاه پرداخت نسبت به زبان برنامه نویسی و سایت ساز شما و یا حتی کارمزد هایش می تواند نسبی باشد و ممکن است درگاهی که از نظر یک شخصی که سایت دارد بسیار خوب و یا حتی بهترین باشد و از نظر شخص دیگری آن درگاه حتی معمولی هم نباشد.

بیشتر بخوانید: بهترین درگاه پرداخت برای سایت و اپیلیکشن

ما در اینجاییم تا به شما فاکتور های بهترین درگاه پرداخت را بگوییم و شما با توجه به این ویژگی ها بهترین درگاه پرداخت اینترنتی را برای سایت تان انتخاب نمایید تا خیال شما را برای مدتی طولانی از بابت این موضوع آسوده کنیم.
داشتن یک درگاه پرداخت خوب به قدری در جهش و پیشرفت کسب و کار اینترنتی شما تاثیر می گذارد که خودتان هم شگفت زده خواهید شد.
یک درگاه پرداخت اینترنتی عالی برای کسب و کار شما، بسیار مهم است که یک پشتیبانی قوی داشته باشد و در هر ساعت از شبانه روز شما با پشتیبان ها بتوانید در تماس باشید. 
در این وبلاگ می خواهیم بهترین درگاه پرداخت اینترنتی را بدون در نظر گرفتن کارمزد ارزیابی کنیم، زیرا برای درگاه پرداخت مسائل مهمتری برای ارزیابی هست. مثلا نمی شود امنیت یک درگاه را فدای کارمزد پایین آن کرد، هر چند که منطقی است با وجود تورم ها و افزایش قیمت ها و دست مزد ها مسئله کارمزد مورد دغدغه باشد.
به طور خلاصه اگر بخواهیم ویژگی های بهترین درگاه پرداخت را بگوییم باید ابتدا عرض کنیم که یک درگاه پرداخت خوب باید ثبت نام اش راحت باشد و به راحتی بشود در سایتش در کوتاه ترین زمان ثبت نام کرد بدون نیاز به مراجعه حضوری و احراز هویت های سخت.
درگاه پرداختی که ثبت نام می کنید باید در کمترین زمان "درگاه پرداخت" را برای شما فعال نماید و فعالسازی درگاه اگر که مدارک شما تکمیل است نباید از یک روز بیشتر طول بکشد.
درگاه پرداختی را انتخاب نمایید که تمامی پلاگین های مختلف را داشته باشد خصوصا اگر طراحی سایت انجام می دهید یا برنامه نویس هستید یا اینکه احتمال دارد سایت تان را تغییر دهید یا در آینده سایت دیگری نیز داشته باشید. در این صورت بهتر است از درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی استفاده نمایید تا مشکلی در این خصوص برای شما پیش نیاید چون درگاه پرداخت سیزپی علاوه بر امنیت بسیار بالا و کارمزد کم از نظر فنی نیز بسیار قدر است. درگاه پرداخت سیزپی در سایت خود در بخش مستندات کلیه پلاگین ها و افزونه های پرداخت اعم از افزونه پرداخت وردپرس، افزونه پرداخت ووکامرس و ... را بطور رایگان در اختیار شما قرار میدهد.
درگاه پرداخت انتخابی شما به دلیل حساس بودن این امر باید پشتیبانی پاسخگو و در دسترسی داشته باشد تا در زمان بروز مشکل به راحتی با آن ها ارتباط برقرار کنید.
یک سری ویژگی ها هستند که شما با توجه به کسب و کار و فعالیت های خودتان ممکن است به آن ها نیاز داشته باشید.
این ویژگی ها می تواند عبارت باشد از:
لینک پرداخت (برای مشتریان تلفنی) 
فاکتور انلاین(جایگزین فاکتور های کاغذی و شماره حساب)
کیف پول الکترونیک
تسهیم( اگر شریک و ذینفعی دارید)
و... 
که تمامی این ها را درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی یکجا می تواند برای شما فراهم آورد.
درگاه پرداخت سیزپی، درگاه پرداخت کاملی است و روش دریافت درگاه پرداخت از سیزپی بسیار راحت است. کافی از طریق جستجو عبارت سیزپی در Google  وارد سایت درگاه پرداخت سیزپی شود و  به راحتی با ثبت نام در سایت سیزپی و احراز هویت به صورت رایگان درگاه پرداخت دریافت کنید.
حالا باز هم به خودتان بستگی دارد که از چه درگاهی با توجه ویژگی هایی که گفته شد استفاده کنید؛ ولیکن درگاه پرداخت سیزپی همه این ویژگی ها را داراست و می تواند بهترین انتخاب شما باشد. 
یادمان باشد؛ درگاه پرداخت سیزپی به کسب و کار شما هویت می بخشد. 

 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.