بسته های خدمات سیزپی

بسته های خدمات سیزپی

با فعال سازی بسته های خدماتی سیزپی دیگر نیاز نیست که بابت هر تراکنش کارمزد پرداخت کنید. 
بله درست متوجه شده اید شما با فعال سازی بسته های خدماتی درگاه پرداخت سیزپی، معاف از پرداخت کارمزد بابت هر تراکنش می شوید و این به آن معنا است که هنگام خرید مشتری از شما و پرداخت اینترنتی بابت خرید، مبلغی که مشتری برای شما هنگام خرید از طریق درگاه پرداخت اینترنتی، پرداخت می کند به طور کامل به حساب شما واریز می شود و هیچ مبلغ دیگری تحت عنوان کارمزد درگاه پرداخت از آن کسر نمی شود. 


بیش تر بدانید: کارمزد تراکنش و درگاه پرداخت


بسته خدمات سیزپی چیست ؟


درگاه پرداخت سیزپی در حال حاضر برای ارتقاء و راحتی کار پذیرندگان (مشتری ها) خود بسته های خدماتی را در نظر گرفته است که شامل خدمات مختلف می باشد و در حساب کاربری پذیرنده های سیزپی قابل روئیت است.
استفاده از بسته های خدمات برای درگاه های پرداخت سیزپی که فعال هستند، کار حسابداری را برای صاحبان آن کسب و کار ها دو چندان آسان تر گذشته می کند، زیرا با فعال سازی این بسته ها دیگر نیازی نیست که شما بعد از هر خرید اینترنتی که از شما می شود، مبلغ کارمزد ها را جداگانه حساب کنید.


بیش تر بدانید: کارمزد درگاه پرداخت را ما پرداخت کنیم یا مشتری ؟


بسته خدمات سیزپی شامل ارائه چند خدمت به مشتری های محترم این درگاه پرداخت اینترنتی است که ما در این مطلب نمی خواهیم در خصوص تمامی بسته های خدماتی سیزپی بحث داشته باشیم و شما در ادامه این مطلب بیش تر قرار است که با بسته تراکنش از بسته خدمات سیزپی آشنا شوید.


بیش تر بدانید: مدرن ترین تنظیمات کارمزد در درگاه پرداخت سیزپی ؛ تعیین پرداخت کننده کارمزد


چگونه بسته خدمات سیزپی را فعال سازی کنیم ؟


شما برای این که بتوانید از خدمات درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی استفاده کنید و همچنین برای این که بتوانید بسته خدمات سیزپی را برای کسب و کار اینترنتی خود فعال سازی کنید، اول از همه نیاز است که در وب سایت درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی ثبت نام کرده باشید و دارای یک حساب کاربری با درگاه پرداخت فعال باشید که در ادامه ابتدا به نحوه فعال سازی درگاه پرداخت سیزپی می پردازیم و سپس به طور کامل به شما چگونه فعال سازی بسته خدمات سیزپی را آموزش می دهیم.


بیش تر بدانید: نحوه دریافت درگاه پرداخت سیزپی


 چگونه درگاه پرداخت سیزپی را فعال کنیم ؟


در ابتدا نیاز است که بگوییم درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی فقط به صورت اینترنتی و در مواقعی به صورت تلفنی پذیرنده می پذیرد و نیاز به مراجعه حضوری نیست.
اگر می خواهید که درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی داشته باشید و از همه امکانات و خدمات آن استفاده کنید، نیاز است که شما به صورت اینترنتی ابتدا در موتور جست و جو گر Google عبارت درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی را جست و جو کنید و سپس وارد سایت sizpay.ir شوید و در وب سایت درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی از قسمت ثبت نام به صورت حقیقی یا حقوقی ثبت نام نمایید.
بعد از این که ثبت نام اولیه در سایت درگاه پرداخت سیزپی انجام دادید، لازم است که ثبت نام را تکمیل کنید تا احراز هویت شوید و سپس درگاه پرداخت شما با ده ها امکانات فعال می شود.
حالا که متوجه شدید که به چه صورت درگاه پرداخت سیزپی فعال می شود به سراغ اصل مطلب یعنی چگونگی فعال سازی بسته خدمات سیزپی می رویم.


چگونه بسته تراکنش سیزپی را فعال کنیم ؟


بسته تراکنش سیزپی یکی از محصولات بسته خدمات سیزپی است.
با شارژ اعتبار سیزپی و فعال سازی بسته تراکنش سیزپی شما از دادن کارمزد بابت هر تراکنش معاف می شوید و هنگامی که مشتری شما از طریق درگاه پرداخت، لینک پرداخت، فاکتور آنلاین و ... مبلغ را برای شما پرداخت می کند، تمامی مبلغ به حساب شما بدون کسر کارمزد واریز می شود و این اتفاق موجب این می شود که شما در حساب های خود دچار اشتباه نشوید.
روش فعال سازی بسته (تراکنش) خدمات سیزپی به شرح زیر است و بسته تراکنش شما با رعایت این سه گام فعال می شود: 
گام یک: درخواست فعال سازی کیف پول الکترونیک
گام دو: شارژ اعتباری کیف پول الکترونیک
گام سه : خرید بسته تراکنش


بیش تر بدانید: درگاه پرداخت بدون کارمزد


با رعایت این سه نکته در کسری از دقایق بسته تراکنش شما خریداری و فعال می شود.
 ابتدا برای این که بسته تراکنش سیزپی را فعال کنید حتما باید درگاه پرداخت فعال داشته باشید و سپس از قسمت پشتیبانی/ ثبت تیکت درخواست فعال سازی کیف پول دهید و در نهایت با اعتبار و شارژ کیف پول خود بسته تراکنش سیزپی بخرید.
بعد از فعال سازی بسته تراکنش دیگر کارمزد ها از حساب شما تا پایان اعتبار بسته کسر نمی شود و کارمزد ها از اعتبار بسته تراکنش شما به صورت تخفیفی کسر می گردد و شما با هر بار شارژ اعتباری و خرید بسته می توانید به اندازه مبلغ دلخواه خود بسته تراکنش را شارژ نمایید. 
اگر در حین خرید بسته تراکنش سیزپی با مشکل مواجه شدید می توانید با شماره های پشتیبانی درگاه پرداخت سیزپی که بر روی سایت قرار دارد تماس حاصل فرمایید و یا در قسمت پشتیبانی/ ثبت تیکت، در چت آنلاین از پشتیبان های درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی راهنمایی بگیرید.
یادمان باشد؛ درگاه پرداخت سیزپی به کسب و کار شما هویت می بخشد. 

 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.