برندینگ

برندینگ

برندسازی در فضای کسب و کار کلید رسیدن به سود است. امروزه با توجه به رقابت زیاد میان محصولات و خدمات در بازارها دیگر تبلیغات به صورت سنتی مفهومی ندارد و جواب نمی دهد و صاحبان مشاغل باید به فکر استراتژی برندسازی باشند چرا که بیشترین رقابت در همه جا بر روی برند می باشد و برندی موفق تر است که سریع تر و آسان تر بر روی مخاطب تاثیر بگذارد.

تعریف برندینگ:

در تعریف  ساده و جامع برندینگ می توان گفت تمام  اقدامات متمایز کننده از دیگر رقبا که شرکت ها و سازمان ها در جهت افزایش تجربه مشتری  منحصر به فرد و ایجاد نامی معتبر و شناخته شده، انجام می دهند را برندینگ می گویند. برندینگ در واقع همان چهره هر سازمان و کسب و کار است که با مشتریان ارتباط برقرار کرده و آن کسب و کار را در ذهن مشتری به یاد ماندنی می‌ کند.

برای هر کدام از ما پیش آمده است که با محصول یا خدمات ارائه شده توسط سازمانی، تجربیات خاص و منحصر به فردی داشته باشیم که ممکن است تا مدت ها در ذهن ما ماندگار شده باشد، اینجاست که اهمیت برندینگ مشخص می شود. سازمان‌ ها و کسب و کارها  به خوبی از این نکته مهم آگاه هستند که برند آن‌ها چیزی فراتر از لوگو و برچسبی است که بر روی محصولات و خدمات آن ها قرار گرفته است و باید این برند به حدی قدرتمند باشد که بیشتر افراد، آن را دوست داشته باشند و از میان صدها گزینه فقط همان برند را انتخاب کنند.

با توجه به آنچه گفته شد  و ذکر دیگر مزایای برندسازی لازم است که هر کسب و کار به فکر برند سازی باشد.

مزایای برندینگ :

  • یک برندینگ موفق به شما کمک می کند که در یک بازار رقابتی و اشباع، متمایز و برجسته باشید.
  • برندینگ باعث افزایش اعتبار محصولات و خدمات شرکت می شود.
  • برندسازی باعث ارتقاء کسب و کار و افزایش وفادارسازی مشتریان می شود.
  • برند سازی به جذب مشتری ایده آل کسب و کار شما کمک می کند.
  • برند سازی به شما اعتماد به نفس در تجارت خود را می دهد.
  • برندسازی، معرفی محصولات یا خدمات جدید را آسان می کند.

 

برای داشتن یک  برندینگ موفق، کسب و کار و سازمان باید  نیازها و خواسته های مشتریان خود را به خوبی بشناسد و استراتژی برند خود را متناسب با آن برنامه ریزی کند. برندینگ موفق باید هر روز در تلاش برای جلب بیشتر رضایت مشتریان و جذب مشتریان جدید باشد، این کار از طریق تحقیقات میدانی، بررسی عملکرد و رضایت مشتریان، بررسی تجربیات و برداشت های قبلی مشتریان و تعیین استراتژی های تبلیغاتی صحیح امکان پذیر می باشد.

برندسازی اینترنتی:

اینترنت ابزاری است که هر روز و هر لحظه بر تعداد کاربرانی که از آن استفاده می کنند اضافه می شود پس بنابراین می تواند یکی از بهترین ابزارهایی باشد که از آن در جهت برندسازی استفاده کرد. شبکه های اجتماعی یکی از مهم ترین موردهایی است که با کمی هوشمندی و خلاقیت می توان در آن ها، برند شد.

بیشتر بخوانید: کسب درآمد از اینستاگرام 

 

اینستاگرام که در این چند سال اخیر به یک شبکه اجتماعی قوی تبدیل شده است به عنوان یک بستری برای بازاریابی و برندسازی نیز نقش پررنگی را ایفا می کند. بسیاری از شرکت‌‌ها و برندها، بخش بسیار زیادی از فروش‌شان را از فروش در صفحات‌شان در اینستاگرام بدست می‌آورند و از این بستر ظاهرا ساده بهترین نوع تبلیغات محصولات خود را انجام می دهند. اگر شما نیز در این زمینه مشغول به فعالیت هستید و برای افزایش رضایت مندی مشتریان به دنبال راهکار هستید باید به تولید محتوای خلاق و جذاب، تعامل سازنده با مشتریان، شناخت نیاز مشتریان، ارائه راهکار هایی برای تسهیل فرایند خرید توسط مشتریان و افزایش نرخ پرداخت اینترنتی موثر بپردازید.

حتما بخوانید: درگاه پرداخت اینستاگرام 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.