ایجاد درگاه پرداخت

ایجاد درگاه پرداخت

در حال حاضر با توجه به رشد و توسعه تجارت الکترونیک و همین طور گسترش ویروس کرونا، وب سایت های فروشگاه اینترنتی و آنلاین شاپ ها در شبکه های اجتماعی بسیار زیاد شده است و بسیاری از افراد ایده های خود را در اینترنت، به صورت یک کسب و کار آنلاین به اجرا در می آورند. صاحبان این گونه از کسب و کار ها حتما به نحوه دریافت وجه محصولات و خدمات از مشتریان خود فکر کرده اند و خواستار یک درگاه پرداخت ایمن و قوی هستند که بتوانند پرداختی و دریافتی خود را  مدیریت کنند. این امکان با ثبت نام و استفاده از درگاه پرداخت سیزپی برای شما فراهم شده است.

 چطور درگاه پرداخت اینترنتی ایجاد کنیم؟

در ابتدا برای دریافت درگاه پرداخت، لازم است که در سایت سیزپی ثبت نام کنیم. 

لینک ثبت نام جهت دریافت درگاه پرداخت سیزپی

پس از وارد کردن اطلاعات، به شماره تلفن همراهی که ثبت کرده اید کد اعتبار سنجی ارسال می شود که با ثبت آن، ثبت نام اولیه شما انجام می شود.

سپس به پنل کاربری خود وارد شوید. طبق عکس زیر در منوی سمت راست، گزینه داشبورد می باشد. شما با انتخاب گزینه ایجاد درگاه پرداخت می توانید درگاه پرداخت خود را ایجاد نمایید.

 با انتخاب گزینه ایجاد درگاه پرداخت با دو گزینه " ایجاد درگاه پرداخت واسط " و " ایجاد درگاه پرداخت مستقیم " مواجه می شوید.

بیشتر بخوانید: درگاه پرداخت اختصاصی

در صورت داشتن وب سایت شما باید " ایجاد درگاه پرداخت مستقیم " را انتخاب کنید و با طی کردن و تکمیل 5 مرحله ای که در عکس مشاهده می کنید، درخواست درگاه پرداخت مستقیم شما ثبت می شود و بعد از بررسی درخواست شما و احراز هویت توسط کارشناسان سیزپی، درگاه پرداخت شما تایید و فعال می شود. کل روند  ثبت نام و فعالسازی درگاه پرداخت کمتر از یک روزبه طول می انجامد.

پس از دریافت پیامک فعالسازی درگاه پرداخت، برای دریافت افزونه، پلاگین و ماژول و نمونه کد ها جهت اتصال درگاه پرداخت به سایت به قسمت " مستندات " مراجعه کنید. از نمونه ماژول هایی که در این قسمت وجود دارد، ماژول مرتبط با زبان برنامه نویسی خود را دانلود و نصب کنید سپس کد های درگاه  که در قسمت" مدیریت لینک پرداخت مستقیم " می باشد را داخل افزونه تنظیم نمایید.

در صورتی که وب سایت ندارید و کسب و کار شما در شبکه های اجتماعی می باشد، با انتخاب گزینه"  ایجاد درگاه پرداخت واسط " و ساخت لینک پرداخت، درگاه پرداخت را به شبکه اجتماعی خود اضافه کنید.Google

 

 جهت مشاوره در رابطه با دریافت و فعالسازی درگاه پرداخت با شماره 88401411-021 یا ایمیل sales@sizpay.ir با کارشناسان سیزپی در ارتباط باشید.

 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.