ایجاد تجربه خوب برای مشتری در اینستاگرام

ایجاد تجربه خوب برای مشتری در اینستاگرام

با توجه به رشد و فراگیر شدن فناوری های نوین، درصد زیادی از کسب و کار ها از طریق شبکه های اجتماعی اقدام به فروش و ارائه خدمات و محصولات خود کرده اند. در این بین اینستاگرام به محبوب ترین و پر مخاطب ترین شبکه  اجتماعی در حوزه خرید و فروش تبدیل شده است.

همانطور که می دانید اینستاگرام مانند یک بازار مجازی شده است و افراد زیادی تنها با داشتن یک اکانت بیزینسی توانسته اند درآمد های کلان داشته باشند. این مقاله شامل نکات کلیدی است؛ برای داشتن یک تجربه خرید عالی برای مشتریانتان و مهم تر آن که مشتریان وفادار برای خود فراهم کنید که منجر به افزایش فروش در فروشگاه اینستاگرامی شما می شود. پس با ما همراه باشید:

  • تولید محتوای خوب

یک تصویر ارزش هزار کلمه را دارد. این جمله بیانگر این است؛ تاثیری که یک تصویر در انتقال اطلاعات به مغز را دارد خیلی بیشتر از هزاران جمله می باشد، در اینستاگرام هم محتوای تصویری حرف اول را می زند بنابراین باید تصاویر جذاب و خلاقانه و متناسب با مخاطب هدف خود، ایجاد و در اکانت خود قرار دهید.

سعی کنید که تصاویر محصولات، گویای همه چیز باشد و مشتری با نگاه کردن تصویر محصولی که تمایل به خرید آن دارد کاملا متوجه رنگ، اندازه و دیگر موارد شود. همین طور حتما پایین هر عکس محصول، توضیحات مرتبط نوشته شود. این کار باعث می شود که مشتری در همان لحظه تصمیم خود را بگیرد و دیگر نیاز نیست که در دایرکت از شما سوال بپرسد.

  • پشتیبانی و ارتباط با مشتری

در هنگام خرید، سوال های زیادی برای مشتری ایجاد می شود به طور مثال: قیمت کالا، نحوه پرداخت، چگونگی ارسال مرسوله و زمان تحویل مرسوله و دیگر موارد که لازم است با حوصله و سریع پاسخ داده شود.

شما باید از ابتدا تا انتهای تکمیل خرید مشتری را به بهترین حالت ممکن همراهی کنید. پشتیبانی خوب باعث ایجاد حس مثبت در ذهن مشتری می شود و باعث می شود که مشتری در خرید های بعدی، فروشگاه شما را به دیگر فروشگاه ها ترجیح دهید و همین طور فروشگاه شما را به دیگر دوستان خود معرفی نماید.

این مورد آن قدر مهم است که افراد برای مدیریت و پشتیبانی اکانت بیزینسی اینستاگرام خود، از «ادمین اینستاگرام» که  در این حوزه متخصص هستند استفاده می کنند.

در رابطه با ارتباط با مشتری باید گفت شما به عنوان یک فروشنده باید اعتماد مشتری را جلب کنید. بسیاری از فروشندگان در صفحه خود قسمتی از زندگی روزمره خود را که در ارتباط با کسب و کارش است را با فالوور ها و مشتریان خود به اشتراک می گذارد. با این کار مشتری در می یابد که شما و کسب و کارتان واقعی است چون صفحه های فیک و کلاهبرداری در اینستاگرام بسیار زیاد است.

 

پس از گذراندن و مهیا کردن موارد گفته شده در بالا باید به یک پرداخت سریع و آسان برای تکمیل و نهایی کردن خرید توسط مشتری فکر کنید.

شما باید دغدغه های مشتری در رابطه با پرداخت را در نظر بگیرید مانند: فیشینگ یا به سرقت رفتن اطلاعات بانکی. همین طور فرایند طولانی، دادن شماره کارت به مشتری، کارت به کارت کردن، ارسال اسکرین شات تصویر واریزی و چک کردن حساب بانکی که آیا مشتری واریز را به صورت درست انجام داده است یا نه؟

اما شما می توانید این فرایند را کوتاه و حرفه ای کنید. چطور؟

با متصل کردن اکانت اینستاگرامتان به درگاه پرداخت سیزپی، می توانید لینک پرداخت هر محصول را  برای مشتری ارسال نمایید که با کلیک بر روی لینک به صفحه پرداخت هدایت می شود.

 

مرتبط بخوانید: نحوه ایجاد درگاه پرداخت اینستاگرام

 

 پس همین الان شروع کنید ....

 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.