افزونه پرداخت اینترنتی پرستا شاپ

افزونه پرداخت اینترنتی پرستا شاپ

با افزایش تمایل افراد به خرید اینترنتی، به نظر می رسد داشتن وب سایتی جهت فروش اینترنتی محصولات، امری گریز ناپذیر باشد. با توجه به هزینه های طراحی سایت، یک پیشنهاد برای ایجاد فروشگاه اینترنتی استفاده از فروشگاه سازها است  و پرستاشاپ یکی از این فروشگاه سازهای رایگان است که می توانید از ان استفاده کنید، با ما همراه باشید.

پرستاشاپ چیست؟

پرستاشاپ (PrestaShop) یک نرم‌افزار فروشگاه‌ساز رایگان (و متن باز) است که به کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک کمک می‌کند تا یک فروشگاه اینترنتی موفق را راه‌اندازی و اداره کنند. این سیستم با زبان برنامه نویسی PHP و دیتابیس MySQL طراحی و برنامه‌نویسی شده است.

استفاده از پرستاشاپ این امکان را به شما خواهد داد که قابلیت‌های ضروری که یک فروشگاه اینترنتی نیاز دارد را در فروشگاه اینترنتی خود پیاده سازی کنید که برخی از آنها  به شرح موارد زیر است.

  • کاملا فارسی سازی و راست‌چین شده
  • مدیریت نسبتا ساده و آسان فروشگاه اینترنتی
  • دارای قالب‌های متنوع جهت شخصی سازی
  • امکان فروش در همه کشورها یا اختصاص دادن به یک کشور خاص
  • امکان استفاده از درگاه‌های پرداخت اینترنتی (بانکی) مختلف
  • امکان مشاهده جزییات کامل خرید و سفارشات مشتریان
  • امکان درج کد تخفیف و برگزاری جشنواره‌های فروش
  • امکان نقد و بررسی محصولات توسط خریداران یا بازدیدکنندگان
  • امکان قرار دادن بی نهایت محصول با قابلیت درج تصاویر به صورت گالری
  • مدیریت آسان فروشگاه از طریق هر دستگاه(موبایل، تبلت و ..)

 

نقاط قوت پرستا شاپ چیست یا به عبارتی چرا پرستاشاپ رو انتخاب کنیم؟

اولین نکته اینکه رایگان است یعنی نیازی نیست برای استفاده از آن پولی پرداخت کنید. همچنین دارای رابط کاربری خوب و مناسب است به نحوی که امکان مدیریت فروشگاه از طریق منو را برای فروشگاه داران فراهم نموده است. شما می توانید با استفاده از ماژول ها و قالب های مختلف نسبت به شخصی سازی کردن فروشگاه اقدام کنید. امکان انتقال اطلاعات از سایر پلتفرم ها به داخل فروشگاه پرستاشاپ، امکان گزارش خطا به تیم پشتیبانی پرستاشاپ، امکان نصب آسان و بدون نیاز به دانش فنی خاص از دیگر ویژگی های پرستاشاپ می باشد.


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.