از فلاتر چه میدانید؟

از  فلاتر چه میدانید؟

 

 تابه‌حال نام فلاتر به گوشتان خورده است؟ برای تسریع در روند تولید اپلیکیشن‌ها که کارایی بالا و ظاهری جذاب دارند برای دو گروه اندروید و IOS فلاتر Flutter استفاده می‌شود. بسیاری از اپلیکیشن‌ها برای پرداخت‌های درون برنامه‌ای خود از درگاه پرداخت استفاده می‌کنند و فلاتر نیز با محیا کردن بستری مناسب جهت پرداخت، روند کار درگاه پرداخت اینترنتی را آسان‌تر می‌کند.

 در این مقاله قصد داریم درباره فلاتر و درگاه پرداخت آن صحبت کنیم، اگر شما صاحب کسب‌وکاری با درگاه پرداخت هستید ما را تا انتهای این مقاله همراهی کنید.

 

 فلاتر Flutter چیست؟

 در سال ۲۰۱۷ از سمت گوگل ابزاری در UI گوگل به نام فلاتر ارائه شد. این ابزار برای توسعه اپلیکیشن تلفن همراهی کاربرد داشته و اگر شما جزو برنامه‌نویسان تلفن همراه هستید، می‌توانید با استفاده از این ابزار اپلیکیشنی طراحی کنید که روی وب، دسکتاپ و... قابلیت اجرا داشته باشد.

 فلاتر از زبان برنامه‌نویسی دارت استفاده کرده و یک کیت توسعه نرم افزار یا SDK محسوب می‌شود. زبان برنامه‌نویسی دارت از سمت گوگل حمایت می‌شود.

 فلاتر؛ یکی از محبوب‌ترین فریم‌ورک‌ها برای توسعه اپلیکیشن‌های چند پلتفرمی تلفن همراه است. این ابزار قادر است سریع‌تر و قدرتمندتر از سایر ابزارها مانند React Native و NativeScript عمل کند و به همین دلیل توسعه‌دهنده خوبی محسوب می‌شود.

 

 فلاتر و درگاه پرداخت

 بسیاری از کارهای امروز از طریق اپلیکیشن‌های مختلف انجام می‌شود و افراد زیادی برای فروش محصولات و ارائه خدمات خود به سراغ ساخت اپلیکیشن می‌روند. برای فروش محصولات، ارائه خدمات و انجام شدن تراکنش‌های مالی نیاز به درگاه پرداخت اینترنتی در این نوع اپلیکیشن‌ها وجود دارد.

 تمام این نوع اپلیکیشن‌ها باید درگاه پرداخت مناسبی برای خود انتخاب کرده تا مشتریان بتوانند مسیر پرداخت راحتی و امنی را تجربه کنند. فراموش نکنید که یک برنامه خرید آنلاین قدرتمند، درگاه پرداخت امن فلاتر دارد.

 

 با درگاه پرداخت درون برنامه‌ای Flutter تمامی اپلیکیشن‌ها شکل بهتری برای جذب مشتری و رونق کسب‌وکار شما پیدا می‌کنند. درگاه پرداخت می‌تواند در انجام تراکنش‌ها در کسب‌وکار شما تأثیر بگذارد و باید توجه داشته باشید که درگاه پرداختی را انتخاب کنید که قادر است تعداد بالای تراکنش‌ها را پشتیبانی کند.

 همان‌طور که می‌دانید داشتن درگاه پرداخت خوب پل ارتباطی خوبی میان واریزکنندگان و دریافت‌کنندگان است و به همین دلیل باید بستری امن و سریع باشد تا مشتریان بتوانند در کمترین زمان و با خیالی راحت این کار را انجام دهند.

 درگاه‌های پرداخت خدمات متنوعی را می‌توانند به شما ارائه دهند، از جمله ارسال لینک پرداخت، فاکتور آنلاین و… که هر یک از آنها به رونق کسب‌وکار شما کمک شایانی خواهند کرد.

  

 ایجاد کردن تأیید پرداخت

 برای داشتن درگاه پرداخت باید در بک‌اند تأیید پرداخت ایجاد کرده و برای این کار باید api درگاهتان را پیاده‌سازی کنید. زمانی که در خواست پرداخت از طریق API به بانک ارسال می‌شود، بانک اطلاعات را چک کرده و به سرور شما برمی‌گرداند. بعد از انجام این مراحل پیام تأیید یا عدم تأیید تراکنش برای مشتری ارسال می‌شود.

 

 و در پایان

 انتخاب درگاه پرداخت اینترنتی از آن جهت مهم است که درست کار نکردن آن منجر به ترک سایت توسط مشتری و در نتیجه از دست دادن فروش می‌شود از طرف دیگر پایداری و عملکرد صحیح درگاه پرداخت به تکرار خرید منجر می‌شود چیزی که آینده کسب‌وکار را شکل می‌دهد.

 سیزپی یکی از درگاه های پرداخت مورد تایید بانک مرکزی و شاپرک است. افتتاح حساب کاربری در درگاه پرداخت سیزپی برای همه کسب‌وکارها رایگان است و برای استفاده از طریق گوشی همراه و کامپیوترهای شخصی به‌دقت متناسب‌سازی شده است. درگاه پرداخت سیزپی امکان پرداخت به‌وسیله کلیه کارت‌های بانکی که متصل به شبکه شتاب هستند را داراست. ثبت‌نام و اخذ درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی با کمترین مدارک و در سریع‌ترین زمان ممکن محقق می‌شود. به گونه‌ای که با ثبت‌نام کامل و بی‌نقص شاهد احراز هویت و فعال‌سازی ۲۴ ساعته درگاه پرداخت خواهید بود.

 برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مجرب سیزپی در تماس باشید.


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.