اخبار درگاه پرداخت سیزپی

اخبار درگاه پرداخت سیزپی

در روزهای اخیر با تلاش تیم فنی سیزپی و با حمایت شما عزیزان به روز رسانی هایی در خدمات انجام شده است که در زیر به آن ها اشاره می کنیم:

ارسال گزارش فروش در پایان روز

از آن جا که دغدغه یک فروشنده داشتن گزارشی جامع از میزان فروش طی روز جاری است، بر آن شدیم تا در پایان روز یک پیامک حاوی گزارشی از میزان فروش و مبالغ فروش را برای پذیرندگان ارسال کنیم. با توجه به اینکه در دوران پایلوت بازخوردهای مثبتی دریافت کردیم بنابراین در حال حاضر این قابلیت برای همه پذیرندگان فعال شده است.

بخش گزارش تراکنش ها نیز دستخوش تغییراتی شده و اکنون با گرفتن گزارش تراکنش در بازه های زمانی متعدد، تعداد کل تراکنش در هر روز به شما نمایش داده می شود.

در قسمت افزونه ها، آخرین نسخه افزونه پرداخت ناپ کامرس که نسخه 4.4 است آپدیت و به بخش مستندات سایت اضافه گردید.

افزونه ووکامرس نیز به روز شده است و در حال حاضر در سایت های فروشگاهی ووکامرس اگر خریدی صورت بگیرد ریز تراکنش مانند نام خریدار و موبایل خریدار برای پذیرنده اس ام اس می شود.

از کد رهگیری مالیاتی چه خبر؟

در رابطه با دریافت کد رهگیری مالیاتی با اتصال سیزپی به وب سرویس سازمان مالیاتی، امکان صدور کد رهگیری مالیاتی توسط سیزپی مهیا شده است. بنابراین پذیرنده هنگام ثبت نام درگاه پرداخت سیزپی با انتخاب گزینه موافقت صدور کد رهگیری مالیاتی توسط سیزپی این اجازه را می دهد تا به صورت آنی کد رهگیری را صادر کرده و سپس ترمینال فرد را به شاپرک ارسال کنیم.

امکان استعلام تراکنش با شماره کارت

در صورتی که مشتری با ارائه شماره کارت ادعا کرد پرداخت انجام داده است، می توان با درج شماره کارت نسبت به استعلام تراکنش اقدام کرد و صحت و راستی ادعای مشتری را سنجید.

همچنین امکان استعلام تراکنش با شماره ارجاع نیز وجود دارد.

 

از اینکه با ارسال بازخورد خود به بهبود امکانات درگاه پرداخت سیزپی کمک می کنید سپاسگزاریم.

 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.