آینده پرداخت

آینده پرداخت

پرداخت یکی از عناصر اصلی تجارت و تجربه مشتری می باشد. صاحبان مشاغل باید در مورد تغییر وضعیت پرداخت ها مطلع باشند تا در فضای رقابتی باقی بمانند زیرا مصرف کنندگان فقط یک چیز را از پرداخت می خواهند؛ پرداخت سریع، راحت و امن. کسب و کار هایی موفق می شوند که سیستم های خرید فیزیکی و آنلاین را با هم ادغام کنند و نحوه پیشرفت فرایند های پرداخت ها را برای پاسخگویی به مشتریان خود در نظر بگیرند. تجربه خوب مشتری، یک مزیت رقابتی به یک کسب و کار می دهد حتی سازمان های غیر بانکی نیز راه حل های پرداختی مانند Google Pay ، Apple Pay و موارد دیگر را، ایجاد کرده اند.

همواره استارت آپ های جدید فین تک در نحوه جابجایی پول در سراسر جهان روش های نوینی را ارائه می کنند. بدون شک فناوری ناشی از میل به راحتی، دلیل اصلی تغییر در پرداخت ها است. در ادامه به چند نمونه از نوآوری در پرداخت برای شما می گوییم:

کیف پول PayPal در سال 1998 ایجاد شد و به سرعت کار خود را آغاز کرد و این کار منجر به موفقیت جهانی PayPal شد. هم چنین در چین، Alipay با کیف پول همراه خود که از اسکن کد QR در POS، شناسایی چهره و الگو و حتی واقعیت مجازی (VR) پشتیبانی می کند ، نوآور و موفق است.

شرکت سیزپی نیز با ارائه راهکاری با عنوان فاکتور آنلاین تحربه مشتری را بهبود می بخشد و تجربه امنیت در پرداخت دیجیتالی را تضمین می کند. ارائه و پرداخت از طریق فاکتور آنلاین، تجارت الکترونیکی را هم برای فروشنده و هم برای خریدار سریع تر، راحت تر و ایمن تر کرده است زیرا که افراد همیشه به دنبال یک راه حل جدید برای پرداخت آنلاین هستند. سیزپی نیز بی وقفه به دنبال راهکارهای پرداخت مفید برای کاربران می باشد.

آینده پرداخت آنلاین

اینترنت اشیا به سرعت در حال تبدیل شدن به یک واقعیت در سراسر جهان است. اینترنت اشیا به طور کلی اشاره به اشیا و تجهیزات محیط اطراف ما دارد که به شبکه اینترنت وصل شده اند و توسط اپلیکیشن های موجود در تلفن های هوشمند و تبلت قابل مدیریت و کنترل هستند. به طور مثال ساعت های هوشمند ما هزینه تاکسی را پرداخت می کنند و تلفن های هوشمند ما ابزاری جهانی برای خرید و پرداخت در همه جا هستند.

مرتبط بخوانید: کیف پول پس پی 

با در نظر گرفتن این سناریو، پرداخت به روندی روان و خودکار تبدیل می شود و فقط و فقط روش هایی که از این مولفه ها برخوردار باشند، آینده دارند. همچنین با این روند تغییر بزرگی در رفتار مصرف کننده نیز حاصل خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر از درگاه پرداخت با ما در تماس باشید.


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.