آموزش استفاده از لینک پرداخت سیزپی

آموزش استفاده از لینک پرداخت سیزپی

بعد از ثبت نام و تکمیل درخواست درگاه پرداخت اینترنتی، کارشناسان سیزپی اطلاعات ثبت شده را بررسی کرده و به شاپرک ارسال می کنند تا درگاه شما فعال گردد. بعد از فعال شدن درگاه پرداخت، هم می توانید درگاه را در سایت (اگر دارید) به کمک افزونه های پرداخت راه اندازی کنید هم می توانید در اینستاگرام و کانال تلگرام خود استفاده کنید. Google

نحوه دسترسی به لینک پرداخت شخصی:

وارد پنل کاربری خود در سیزپی شوید.

در منوها، لینک پرداخت مستقیم را انتخاب کنید.

محل قرار گرفتن لینک پرداخت

 

 

با تصویر بالا روبرو می شوید.

آیکون اول : برای مشاهده لینک روی آن کلیک کنید.

آیکون دوم : برای تنظیم آیتم های لینک پرداخت است، از اینجا می توانید وارد کردن نام و نام خانوادگی خریدار، موبایل، ایمیل و ... را اختیاری، اجباری یا حتی غیر قابل رویت کنید.  

آیکون سوم : برای کپی لینک و قرار دادن در صفحه اینستاگرام استفاده می شود.

روی ... سه نقطه کلیک کنید تا امکانات بیشتری از لینک پرداخت را مشاهده کنید.

آیکون ویرایش برای ویرایش تمامی اطلاعات صفحه پرداخت است، شما از اینجا می توانید شناسنه دلخواه لینک پرداخت را تغییر دهید چون در حالت عادی آدرس لینک چیزی شبیه این است : me.sizpay.ir/252011113     ولی با شخصی سازی می توانید نام دلخواه وارد کنید. در مورد فروشگاه خود و محصولاتی که دارید در این جا می توانید توضیحاتی را به بینندگان و خریداران نمایش دهید.

عناوین پرداخت شامل تعریف عنوان های مختلف کالا است که موجود است و خریدار می تواند به لیست خرید خود اضافه کند.

شبکه های اجتماعی: آدرس شبکه های اجتماعی مانند سایت، ایمیل، واتس آپ، اینستاگرام، لینکدین، توئیتر خود را وارد کنید تا چراغ این آیتم ها در لینک پرداخت فعال شود.

لینک مبلغ دلخواه این امکان را به شما می دهد تا یک لینک با مبلغ مشخص بسازید، با این کار دیگر مبلغ قابل تغییر توسط پرداخت کننده نخواهد بود و تنها باید روی گزینه پرداخت کلیک کند.

QR لینک یک کد کیوآر است که با اسکن آن می توان به صفحه پرداخت اینترنتی منتقل شد در جاهایی مانند دفاتر پیشخوان، رستوران و کافه می توان این کد را  پرینت گرفت تا خریدار با اسکن کد پرداخت را انجام دهد.

گزینه آخر حذف لینک است که با انتخاب ان لینک پرداخت شما غیرفعال می گردد و قابل استفاده نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: درگاه پرداخت اینترنتی

 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.