آشنایی با مؤثرترین روش پرداخت

آشنایی با مؤثرترین روش پرداخت

 

 مدیریت و کنترل فعالیت‌های روزمره با کمک فناوری‌های روز دنیا ساده‌تر شده‌ و حتی سرعت انجام آنها نیز بالا رفته است. این روزها تمامی کسب‌وکارها دریافته‌اند که نباید یک راه ارتباطی با مخاطبان خود داشته باشند و به همین دلیل حداقل یک سایت فروشگاهی برای راحت‌تر شدن خرید و ارتباط مشتریانشان راه‌اندازی کرده‌اند.

 صاحبان کسب‌وکارها باتوجه‌به پیچیدگی‌های مدیریت این نوع کارها اغلب راه‌های متنوعی را برای رسیدن به موفقیت امتحان می‌کنند. یکی از مشکلات در این نوع بیزینس‌ها استفاده از یک راه راحت برای پرداخت مشتریان است. انتخاب سریع‌ترین، مطمئن‌ترین و معتبرترین روش برای پرداخت از مهمترین اقداماتی است که باید قبل از راه‌اندازی سایت به آن فکر کنید.

 در این مقاله قصد داریم درباره مؤثرترین روش برای پرداخت و درگاه پرداخت صحبت کنیم و از شما دعوت می‌کنم برای کسب اطلاعات مفید ما را تا انتهای این مقاله همراهی کنید.

 

 انتخاب روش پرداخت

 برای اینکه بتوانید بازدیدکنندگان خود را مشتری و در حقیقت به پرداخت‌کننده تبدیل کنید، بهتر است از بهترین روش‌ها برای پرداخت مشتریان استفاده شود. ابتدا تمام روش‌های پرداخت را بررسی کرده سپس بهترین گزینه را باتوجه‌به حوزه فعالیت و کسب‌وکارتان و البته با کمک شناختی که از مخاطبان خود دارید، انتخاب کنید. در ادامه به بررسی چند روش متداول برای پرداخت مشتریان می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

 

 روش پرداخت در محل

 در زمانی که اعتماد مردم به خریدهای غیرحضوری جلب نشده بود، اغلب افراد ترجیح می‌دادند که پرداخت‌های خود را در زمان تحویل محصول یا بعد از دریافت خدمت بپردازند. البته این روش معایبی نیز دارد که امروزه افراد ترجیح دادند که کمتر از این روش استفاده کنند.

 زمانی که کاربران روش پرداخت در محل را انتخاب می‌کنند به طور معمول یا به‌صورت نقدی پول خرید را پرداخت کرده یا از کارت‌خوان برای این کار استفاده می‌کنند.

 این روش با وجود اینکه یکی از مؤثرترین راهکارها برای جلب‌اعتماد مشتریان است؛ اما با مشکلاتی نیز همراه است. به طور مثال اگر زمان پرداخت کارت‌بانکی شما دچار مشکل شود نمی‌توانید خرید خود را کامل کنید یا مشتری زمان دریافت کالا به دلایلی دریافت مرسوله منصرف شود و بخواهد آن را مرجوع کند. مأمور ارسال در این زمان دچار مشکل می‌شود و در نهایت فروشنده به‌نوعی متضرر خواهد شد.

 

 روش پرداخت کارت به کارت

 این روش نیز یکی از متداول‌ترین روش‌ها برای پرداخت خرید آنلاین است. در همین روزها نیز افراد مختلفی هنوز برای پرداخت محصولات خود از این روش برای مشتریان خود استفاده می‌کنند، به‌خصوص افرادی که در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستا و... فعالیت دارند.

 در صورتی‌که این افراد بهتر است برای نظم‌دهی به سیستم کاری خود، رفاه و امنیت مشتریانشان از روش لینک پرداخت استفاده کنند. شما می‌توانید با خواندن مقاله لینک پرداخت چیست از مزایای این روش آسان مطلع شوید و از آن استفاده کنید.

 

 استفاده از درگاه پرداخت

 استفاده از درگاه پرداخت معتبر و امن برای خریدهای آنلاین یکی از روش‌های پرطرفدار این روزهاست. با استفاده از این روش پرداخت، کاربر بع از انتخاب محصول در یک فروشگاه آنلاین می‌توان به بخش سبد خرید رفته و بعد از وارد کردن اطلاعات کارت‌بانکی سفارش خود را ثبت کرده و خرید را پرداخت تکمیل کند.

 استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی امن‌ترین و راحت‌ترین روشی است که می‌توانید برای کاربران خود در نظر بگیرید و از این طریق مشتریان زیادی را نیز جلب کنید.

 

 و در پایان

 با کمی بررسی متوجه خواهید شد که کدام روش برای شما و مشتریانتان مناسب‌تر است. برای انتخاب درگاه پرداخت اینترنتی نیز برای شما پیشنهاد ویژه‌ای داریم.

 درگاه پرداخت سیزپی با دریافت کمترین کارمزد به پرداخت آسان مشتریان شما کمک خواهد کرد. سیزپی با داشتن مجوز از بانک مرکزی و سامانه شاپرک یکی از امن‌ترین درگاه‌های پرداخت در ایران است.

 از این درگاه پرداخت تمامی شرکت‌ها و استارت‌آپ‌ها به‌راحتی می‌توانند استفاده کنند و فرایند تسویه فوری و راحتی خواهید داشت.

 برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه دریافت درگاه پرداخت سیزپی با کارشناسان مجرب ما در تماس باشید.


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.