آشنایی با تسویه گروهی

آشنایی با تسویه گروهی

 

 یکی از سرویس‌های خوبی که درگاه پرداخت اینترنتی می‌تواند به مشتریان خود ارائه دهد، سرویس تسویه گروهی است. شما از این سرویس چه می‌دانید؟ اگر شما باید برای کسب‌وکارتان واریزی‌های متعددی در زمان خاصی انجام دهید این سرویس برایتان مناسب است.

 با کمک این سرویس تسهیم می‌توانید به‌صورت خودکار وجوه خود را واریز کرده و در ضمن از خدمات گسترده آن نیز بهره‌مند شوید. سرویس تسهیم برای تسویه خودکار و هوشمند سهم‌هایی که شما در درگاه پرداخت خود تعیین می‌کنید، استفاده می‌شود.

 اگر شما هم باید در کسب‌وکار خود با چندین حساب تسویه کنید با ما در این مقاله همراه شوید تا در کنار معرفی این سرویس تازه با تمام کاربردهای آن برای کسب‌وکارها نیز آشنا شوید.

 

 عملکرد سرویس تسویه گروهی

 در درگاه‌های پرداخت مختلف سرویس تسویه گروهی وجود دارد و اغلب در کلیات عملکرد یکی هستند و شاید در برخی جزئیات با یکدیگر تفاوت‌هایی داشته باشند. در درگاه پرداخت سیزپی نیز سرویس تسویه گروهی وجود دارد که در تلاش است بستر امنی را برای نقل‌وانتقالات مشتریان خود مهیا کند و افراد می‌توانند برای تمامی حساب‌هایی که مدنظر دارند به‌صورت خودکار و آسان تسویه‌حساب انجام دهند.

 

 روش‌های تسویه‌حساب گروهی

 برای اینکه افراد بتوانند از سرویس تسویه‌حساب گروهی استفاده کنند می‌توانند کیف پول دیجیتالی درگاه پرداخت خود را فعال کنند. همان‌طور که می‌دانید این کیف پول‌ها قابلیت شارژ دارند و شما می‌توانید برای پرداخت پول افراد مختلف کیف پول درگاه سیزپی خود را شارژ کنید.

 شما قبل از انجام این کار باید اکسلی از لیست افراد مدنظر، شماره‌حساب و مبلغ واریزی‌شان به سیزپی و پنل کاربری‌تان معرفی کنید. با انجام دادن این کار شما به‌راحتی می‌توانید از سرویس تسویه‌حساب گروهی که این کار را به‌صورت خودکار در زمان تعیین شده انجام می‌دهد، استفاده کنید.

 کیف پول درگاه اینترنتی شما قابلیت تنظیم دارد تا بتوانید بر اساس درآمد و اطلاعاتی که ثبت می‌کنید، پرداختی‌ها را انجام دهید.

 فراموش نکنید شما میتوانید بدون استفاده از کیف پول دیجیتال، ماهانه مبلغ موردنظرتان را به‌حساب شرکت در سیزپی واریز کرده و بعد از تعیین کردن فهرست افراد موردنظرتان، اطلاعات مبلغ واریزی و شماره‌حساب‌ها را در پنل کاربری‌تان اضافه کرده و به‌صورت دستی این کار را هر بار تکرار کنید تا تسویه گروهی برای شما انجام شود.

 

 کاربردهای سرویس تسویه گروهی

 از تسویه گروهی برای کسب‌وکارهای مختلفی می‌توان استفاده کرد که در ادامه به چند مورد از این مشاغل اشاره می‌کنیم.

 

 پرداخت حقوق کارمندان

 اگر شما صاحب کسب‌وکاری هستید که تعدادی کارمند دارید برای پرداخت حقوق آنها بهتر است از سرویس پرداخت گروهی استفاده کنید. برای انجام این کار لازم نیست کار زیادی انجام دهید، فقط کافی است یک فایل اکسل حاوی اطلاعات حساب، افراد، مبالغ حقوق واریزی آنها را در اختیار درگاه پرداخت خود کنید.

 این سیستم هوشمند درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی با کمک سرویس تسویه گروهی در زمان‌هایی که شما مشخص کرده‌اید حقوق کارمندان را به‌حساب آنها واریز خواهد کرد. البته برای این کار همان‌طور که گفته شد یا باید کیف پولتان را شارژ کنید یا پول را به‌حساب سیزپی، قبل از اینکه تاریخ واریز سر برسد بریزید.

 

 تسویه ریالی صرافی ارز دیجیتال

 با استفاده از سرویس تسویه گروهی، کسب‌وکارهای مختلف یا حتی صرافی‌ها تسویه‌های ارز دیجیتال خود را از طریق تسویه گروهی ریالی انجام دهند.

 

 برای فروش

 اگر کسب‌وکار شما افراد مختلفی در کسب‌وکارتان حضور دارند می‌توانید از سرویس تسویه گروهی استفاده کنید و سود متعلق به افراد زیر مجموعه‌تان را به‌صورت خودکار به‌حساب آن‌ها واریز کنید.

 

 

 خرید و فروش‌های آنلاین با تسویه گروهی

 تمام کسب‌وکارهایی که مشتریان زیادی دارند و طریق کارمزد فروش به درآمد می‌رسند با استفاده از سرویس تسویه گروهی می‌توانند بهره خوبی به دست بیاورند. با استفاده از سرویس تسویه گروهی سیزپی می‌توانید طبق قراردادی که از قبل تنظیم شده و اطلاعاتی که خود صاحبان کسب‌وکارها و شرکت‌ها در اختیار پنل درگاه پرداخت قرار می‌دهند به‌صورت خودکار پس از کسر کارمزد کار تسویه را با تمام افراد اعلام شده انجام می‌شود.

 

 

 بیشتر بخوانید: لینک پرداخت چیست؟

 

 و در پایان

 در این مقاله با تسویه گروهی و مزایای استفاده از این سرویس آشنا شدید. شما با سرچ ساده در google می‌توانید از درگاه پرداخت‌هایی استفاده کنید و  از سرویس واریز گروهی بهره‌مند شوید. شاید بعد از خواندن این مقاله بگویید این سرویس را بانک‌ها نیز ارائه می‌دهند و تفاوت این واریز با واریزی‌های بانک‌ها در چیست؟

 باید بگوییم بانک‌ها از طریق اینترنت نیز امکان پرداخت گروهی به‌صورت پویا بانک وجود دارد. سرویس پرداخت گروهی قرارداد هوشمند و به‌صورت خودکار تسویه و پرداخت گروهی دارد و نیازی به حساب و یادآوری برای پرداخت‌ها نیست.

 برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تسویه گروهی و دریافت درگاه پرداخت با کارشناسان ما در تماس باشید.

 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.