چند مزیت داشتن درگاه پرداخت

چند مزیت داشتن درگاه پرداخت

صنعت تجارت الکترونیک به سرعت در حال پیشرفت است. بهتر است بدانید 25 درصد از مشتریان سایت را ترک کرده و به سایت رقبا مراجعه می کنند چرا که گزینه های پرداخت مدنظرشان را در سایت شما پیدا نمی کنند. در همین مورد اگر بخواهیم ملموس تر توضیح دهیم برخی کاربان ترجیح می دهند از درگاه به پرداخت ملت استفاده کنند برخی پاسارگاد را ترجیح می دهند و الی آخر، با در نظر گرفتن این موضوع درگاه پرداخت سیزپی به اکثر درگاه های بانکی متصل است و این نیاز کاربران را مرتفع می کند و باعث ماندگاری مشتری و ادامه فرآیند خرید می شود. Google

در چند سال گذشته درگاه پرداخت آنلاین محبوبیت بسیار زیادی به دست آورده است علت این محبوبیت آن است که برای صاحبان فروشگاه های اینترنتی نیز مزایای زیادی به همراه داشته است این مزایا محدود به پرداخت سریع و امن نبوده و بسته به بزرگی کسب و کار راهکارهای متفاوتی در اختیارشان قرار می گیرد ابزار کیف پول الکترونیک، ابزار تسویه خودکار یا تسویه دلخواه، ابزار درگاه پرداخت سازمانی، ابزار تسهیم وجه برای سایت های چند فروشگاهی، وب سرویس های متناسب با هر کسب و کار از جمله این راهکارها می باشد.

داشتن درگاه پرداخت با سرعت بالا جزو اولین اولویت های یک کسب و کار برای انتخاب درگاه پرداخت است، بهترین درگاه پرداخت آنلاین کمک می کند تا پرداخت ها 50 برابر سریع تر انجام شوند که این به معنای فراهم سازی تجربه خرید بهتر برای مشتری و روانه شدن پول ها به حساب شماست چرا که مشتریان بیشتری از شما خرید خواهند کرد. درگاه پرداخت نسبت به دستگاه پوز خواهان بیشتری دارد چون اجازه می دهد فراتر از مرزهای جغرافیایی به فروش بپردازید.  درگاه پرداخت اینترنتی با امکان ذخیره شماره کارت و تاریخ انقضای کارت به سهولت پرداخت کمک کرده و نیازی نیست در هر بار خرید شماره کارت وارد گردد و تنها با وارد کردن رمز دوم پرداخت انجام خواهد شد. برای ذخیره اطلاعات می توانید در صفحه پرداخت اینترنتی گزینه ذخیره کردن را انتخاب کنید تا در خریدهای بعدی لیست کارت های شما نمایش داده شود.    

بیشتر بخوانید: انواع دستگاه پوز

درگاه پرداخت سیزپی با داشتن مجموعه کاملی از افزونه و وب سرویس های پرداخت، اجازه اتصال انواع مختلف پلتفرم ها، سایت ها ، برنامه و اپلیکیشن ها و حتی نرم افزارها به درگاه پرداخت را می دهد و فارغ از اینکه از فروشگاه سازهای آماده استفاده می کنید یا برنامه نویس به صورت اختصاصی برای شما سایت تهیه کرده است به راحتی به درگاه وصل شوید و از تکنولوژی روز پرداخت استفاده کنید.

با در نظر گرفتن وضعیت حال حاضر در دنیا که با وجود کرونا وضعیت سرویس دهی به مشتریان تغییر کرده و رو به خریدهای آنلاین و پرداخت آنلاین رفته است در کشور ما نیز به این مورد توجه شده است به نحوی که بانک مرکزی به بانک ها اجازه ارائه خدمات افتتاح غیرحضوری حساب را داده است و نیازی به حضور در شعبات بانک نخواهد بود و این یعنی دولت نیز به اهمیت خدمات غیرحضوری پی برده است.

 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.