چطور با انتخاب درگاه پرداخت مناسب جذب مشتری کنیم؟

چطور با انتخاب درگاه پرداخت مناسب جذب مشتری کنیم؟

 

با رواج کرونا و بیشتر شدن فروشگاه‌های معتبر اینترنتی تمایل افراد نیز برای امتحان خریدی ساده‌تر و ایمن‌تر بیشتر شد. دنیا به سمتی پیش رفته است که تمام افراد از پیر تا جوان به خرید غیرحضوری بیشتر تمایل دارند. برای اینکه خرید مطمئنی به‌صورت اینترنتی داشته باشیم باید همه‌جوره ایمنی را برای خریداران برقرار کنیم. به همین دلیل داشتن درگاه پرداخت آنلاین مناسب برای هر کسب‌وکاری از اقدامات مهم برای صاحبان مشاغل است.

 در این مقاله قصد داریم با هم بررسی کنیم که چگونه می‌توانیم درگاه پرداخت اینترنتی مناسبی انتخاب کنیم تا به رشد روزافزون کسب‌وکار ما کمک بیشتری کند؟ با ما تا انتهای این مقاله همراه شوید.

 

 چگونه تراکنش‌های ناموفق مشتریانتان را ناراضی می‌کند؟

 خود شما زمانی که خرید اینترنتی انجام می‌دهید و با پیغام تراکنش ناموفق روبه‌رو می‌شوید چه واکنشی دارید؟ بر اساس آمارهای گرفته شده بیش از ۲۵ درصد افراد هنگام خرید اینترنتی زمانی که با پیام تراکنش ناموفق روبه‌رو می‌شوند، فوراً خرید را رها می‌کنند و از خرید کردن به طور کل منصرف می‌شوند.

 با انتخاب درگاه پرداخت مناسب نه تنها نیازهای کسب‌وکارها را به طور کامل بر طرف می‌کنند باعث می‌شوند تا مشتریان با سرعت خرید خود را انجام می‌دهند و با اطمینان خاطر بیشتری برای خرید در بستر امن و سریعی مجدد برمی‌گردند.

 با انتخاب درست درگاه پرداخت می‌توانید رضایت مشتریان را جلب کنید. فرم پرداخت ساده‌ای برای مشتریان انتخاب کرده و سعی کنید مدت‌زمان طی شدن مرحله پرداخت برای آنها در کوتاه‌ترین زمان باشد. همان‌طور که شاید مشاهده کرده باشید، بسیاری از درگاه‌های پرداخت اطلاعات کارت مشتری را ذخیره می‌کنند تا نیازی به وارد کردن هر باره اطلاعات برای خرید نباشد، این کار راه پرداخت را برای مشتریان ساده می‌کند و آنها از خرید رضایت بیشتری خواهند داشت.

 

 انتخاب درگاه مناسب

 همان‌طور که اطلاع دارید درگاه پرداخت‌های مختلفی از سوی شاپرک برای فعالیت مجوز دریافت کرده‌اند و شما با بررسی اجمالی می‌توانید بهترین انتخاب را از میان آنها داشته باشید. برای نصب درگاه پرداخت مناسب به سایت خود می‌توانید کدهایی که از قبل آماده شده‌اند را به برنامه سایت اضافه کنید.

 اینکه درگاه پرداخت مستقیم یا درگاه پرداخت واسط داشته باشید به انتخاب شما میزان تراکنش روزانه شما بستگی دارد و برای اطلاع از مزایا و معایب آنها از شما دعوت می‌کنیم تا مقالاتی که درباره این دو درگاه نوشته شده‌اند را مطالعه بفرمایید.

 

 بهینه‌سازی درگاه پرداخت برای همه سایت ها

 تلفن همراه یکی از وسایلی است که اکثر افراد با کمک آن از اینترنت و فضای مجازی استفاده می‌کنند و به همین دلیل با استفاده از این وسیله، خرید اینترنتی نیز زیاد انجام می‌شود. به همین دلیل در زمان انتخاب و دریافت درگاه پرداخت اینترنتی مناسب فراموش نکنید که درگاه پرداختی‌تان سازگاری مناسبی با تلفن همراه داشته باشد.

 

 خدمات درگاه پرداخت برای هر کسب‌وکار

 درگاه‌های پرداخت از هر نوعی که باشند، صرفاً راهی برای پرداخت وجه توسط مشتریان نیستند. درگاه پرداخت مختلف برای کسب‌وکارها خدمات و پیشنهادهایی ارائه می‌دهند که می‌تواند برای بهبود روند فروش کسب‌وکار شما کمک‌کننده باشند. در ادامه به چند نمونه از آنها اشاره می‌کنیم.

 

 میزان کارمزد

 به طور مثال میزان کارمزد درگاه‌های پرداخت رقابتی بوده و صاحبان کسب‌وکار با توجه به موقعیت و نیاز خود می‌توانند از میان آنها انتخاب خوبی داشته باشند.

 

 ارسال لینک پرداخت

 ارسال لینک پرداخت یکی از خدماتی است که درگاه واسط می‌تواند به مشتریان خود ارائه دهد. به طور مثال اگر شما کسب‌وکاری به‌صورت فریلنسری دارید و در شبکه‌های اجتماعی فعالیت دارید می‌توانید از این نوع لینک استفاده کنید. این روش بسیار حرفه‌ای بوده و شرایط امنی را برای مشتریان شما فراهم می‌کند تا بتوانند پرداخت‌های خود را انجام دهند. شما برای مشتریان خود به جای ارسال شماره کارت لینکی ارسال می‌کنید که مشتریان وارد درگاه پرداخت شخصی شما شوند و بعد از وارد کردن اطلاعات درخواستی خرید خود را انجام دهند.

 

 ارائه پشتیبانی قوی

 داشتن پشتیبانی قوی برای درگاه‌های پرداخت از واجبات است. در زمان درگاه پرداخت مناسب مناسب دقت داشته باشید تا درگاهی را انتخاب کنید که پشتیبانی خوب و همیشه در دسترسی داشته باشد تا زمانی‌که به مشکل یا اختلالی برخوردید بتوانید با کمک تیم پشتیبانی قوی در کمترین زمان آن را رفع کنید.

 

 و در پایان

 در این مقاله درباره اینکه چطور باید درگاه پرداخت مناسبی را انتخاب کنیم با شما صحبت کردیم. سیزپی؛ یکی از درگاه‌های پرداخت مورد تأیید بانک مرکزی و شاپرک است. اگر کسب‌وکار تازه‌ای راه انداخته‌اید یا حتی در کار خود قدیمی هستید، برای اینکه درگاه پرداخت مناسب امنی برای فعالیت داشته باشید به شما سیزپی را معرفی می‌کنیم.

 سیزپی پشتیبانی قوی از درگاه شما خواهد داشت و می‌توانید در صورت بروز مشکلی به‌صورت تلفنی یا گذاشتن تیکت در پروفایل خود تیم فنی ما را مطلع کنید. گروه فنی سیزپی در کمترین زمان ممکن مشکلات احتمالی را بر طرف خواهند کرد و برای شما پیشنهادهای متفاوتی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید. تلفن: ۸۸۴۶۰۳۸۴


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.