پیشنهاد کسب و کار پولساز

پیشنهاد کسب و کار پولساز

وقتی حرف از کسب و کار مجازی می شود ذهن ها به سمت اینستاگرام و خدمات مربوط به آن مانند مدیریت محتوا می رود، در حالی که صدها شغل وجود دارد که در دنیای مجازی می توان انجام داد و نیازی به ترک شغل فعلی نیست و در کنار هم می توانید هر دو را انجام دهید. برای شروع کسب و کار اینترنتی باید بدانید چه قابلیت هایی دارید. یک چک لیست آماده کنید و قابلیت ها و توانایی های خود را در آن بیاورید و در فاز بعدی ببینید نیازمندی جامعه چیست، نیازهای جامعه را بررسی کنید و به این اکتفا نکنید که شما به چه چیزی نیاز دارید بلکه در سطح وسیع تر بررسی کنید. در فاز سوم ببینید رقیبی وجود دارد یا نه. اگر رقیبی وجود داشت به دید مثبت نگاه کرده و از تجربیات آن ها استفاده کنید و اگر رقیب نوپا دارید با یک استراتژی آن ها را از میدان به در کنید.

بیشتر بخوانید: کسب درآمد از اینترنت

پیشنهاد کسب و کار

1-طراحی سایت 2- تولید محتوا 3- مدیریت شبکه های اجتماعی 4- ایجاد فروشگاه اختصاصی 5-همکاری در فروش

  1. در هر کاری افراد باید از قدم های اول کار شروع کنند و کم کم با به دست آوردن مهارت های بیشتر، قدم های بزرگ تری بردارند. طراحی سایت مانند گذشته نیست که پیچیده باشد و نیازمند پیاده سازی کدهای فراوان.  با گذراندن یک دوره یک ماهه می توانید نسبت به طراحی سایت اقدام کنید. هم به صورت فریلنسر می توانید کار کنید هم می توانید یک سایت برای دریافت سفارشات طراحی کنید و وجهه و اعتبار بیشتری به کسب و کار خود دهید.
  2. تولید محتوا یعنی نوشتن، طراحی، ضبط و ساخت هرچیزی که انسان‌ بتواند درک کند و در بستر های مختلف قابل انتشار باشد برای دستیابی به اهدافی مثل کسب درآمد (مستقیم یا غیرمستقیم)، افزایش فروش، وفادارسازی مشتری و..، اگر می خواهید به کار تولید محتوا بپردازید باید فردی جستجوگر باشید، دارای مهارت خواندن و نوشتن بالایی باشید، مدیریت زمان را یاد بگیرید و مهم تر از همه اینکه خلاق باشید.
  3. مدیریت شبکه های اجتماعی: ادمین به ترکیبی از مهارت‌های بازاریابی، محتوا نویسی و تبلیغ نویسی در شبکه‌های اجتماعی نیاز دارد. اگر قصد دارید که ادمین شبکه‌های اجتماعی شوید، باید این نکته را در نظر داشته باشید، که کار مدیریت شبکه‌های اجتماعی، 24/7 است.یعنی 24 ساعت در هفت روز هفته، نیاز دارید که آنلاین باشید.
  4. ایجاد فروشگاه اختصاصی: اگر مهارت خاصی دارید یا می توانید محصولی را تولید کنید، می توانید فروشگاه اختصاصی خود را ایجاد کنید. لازم نیست حتما یک سایت راه اندازی کنید در اینستاگرام پیج خود را ایجاد کنید و به فروش محصولات خود اقدام کنید.برای فروشگاه اختصاصی خود می توانید درگاه پرداخت اختصاصی سیزپی هم دریافت کنید.
  5. همکاری در فروش یعنی شما با یک فروشگاه قرارداد می بندید و به ازای فروش محصولات آن فروشگاه درصدی به عنوان پورسانت بر می دارید. این روش درآمد زایی در سیزپی نیز پیاده شده است، یعنی می توانید از طریق معرفی مشتری برای استفاده از درگاه پرداخت سیزپی درصدی از کارمزد را به خود اختصاص دهید. جهت آشنایی بیشتر با نحوه دریافت درگاه پرداخت از طریق لینک اقدام کنید.

دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.