پرداخت در 3 ثانیه با QR Code سیزپی

پرداخت در 3 ثانیه با QR Code سیزپی

در دوران کرونا یکی از راهکارهای پرداخت حضوری، پرداخت با کدهای QR است. 

کدهای QR به خاطر مزایا و کاربردهای متنوع خیلی زود جایگزین پرداخت با پول نقد شده اند و این کدها در حوزه های مختلفی کاربرد داشته و استفاده می شوندیکی از بزرگترین مزایای استفاده از کدهای  QRاین است که پرداخت فوری را تسهیل می کند. در مقایسه با سایر روش ها، پرداخت از طریق کدهای QR بسیار سریع تر و ایمن است.

تمام کاری که کاربر باید انجام دهد این است که ابتدا برنامه اسکن کد QR را باز کند، کد QR را اسکن کرده و پردازش پرداخت را تأیید کند.

فروشگاه ها، تاکسیرانی ها و ... از کد های QR برای افزایش سرعت پرداخت استفاده می کنند و با استفاده از این کد ها دیگر نیازی نیست برای خرید پول نقد به همراه داشته باشید. پس بهترین راهکار برای پرداخت حضوری و بدون تماس با پول می تواند استفاده از QR Code باشد.

بیشتر بدانید : استفاده از کد کیوآر به جای کارتخوان

نحوه دسترسی به  QR Code

فقط کافیست که در سیزپی ثبت نام و بعد از ایجاد درگاه پرداخت، QR Code خود را به اشتراک بگذارید. خریدار با اسکن کد QR به درگاه پرداخت هدایت می شود و مبلغ محصول یا خدمات مورد نظر را پرداخت می کند.

به  دو علت؛امنیت بالا و پرداخت بدون تماس فیزیکی در این روش هم خریدار و هم فروشنده یک پرداخت سریع ، امن و سلامت را تجربه می کنند.

بیشتر بخوانید: درگاه پرداخت ایمن

 پس بیایید پس برای عبور هرچه سریع تر از بحران کرونا  از روش های نوین پرداخت سلامت سیزپی استفاده کنیم.

 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.