پرداخت آنلاین و تحت‌تأثیر قرار دادن زندگی ما

پرداخت آنلاین و تحت‌تأثیر قرار دادن زندگی ما

 

 زندگی بشر با کمک اینترنت، از قرن بیست و یکم به بعد دستخوش تحولات زیادی شده است. پرداخت آنلاین نیز یکی از این تحولات اساسی در زندگی ماست که با کمک از اینترنت به وجود آمده است. پرداخت آنلاین توانسته در مدت زمان کمی کسب‌وکارها را متحول کرده و سبب دوام و توسعه بازار برای آنها شود. در این مقاله قصد داریم با نحوه کار پرداخت آنلاین و راهکارهای پرداخت آنلاین صحبت کنیم و از شما دعوت می‌کنیم برای آشنایی بیشتر با پرداخت آنلاین با ما همراه شوید.

 

 

 آشنایی با پرداخت آنلاین

 زمانی که شما می‌خواهید با کمک اینترنت پولی را از حسابی به‌حساب دیگری منتقل کنید با ۴ بازیگر اصلی در ارتباط هستید. در ابتدا بازیگر اصلی دارنده کارت، دومین بازیگر، فرد صاحب تجارت یا کسب‌وکار، سومین نفر بانکی که پرداخت‌های کارت اعتباری را از طرف فروشنده پردازش کرده و در پایان هم بانکی که اعتبار مصرف‌کنندگان را تأیید و برای آنها کارت صادر می‌کند، بازیگران اصلی این  ارتباط هستند.

 برای اینکه افراد بتوانند پرداخت آنلاین را به‌راحتی انجام دهند در مسیر پرداخت به یک درگاه پرداخت نیاز دارید. استفاده از درگاه پرداخت کمک می‌کند تا شما بتوانید در ایمنی کامل اطلاعات حساب خود را وارد کرده و پرداخت انجام دهید.

 

 حتماً بخوانید: لینک پرداخت چیست؟

 

 درگاه پرداخت اینترنتی این قابلیت را دارد تا به‌صورت یکپارچه خدمات پرداخت را به شما ارائه دهد و شما بتوانید پرداخت آنلاین و دریافت خدمات را به‌صورت هم‌زمان در اختیار داشته باشید.

 برای پرداخت آنلاین از طریق درگاه پرداخت ابتدا داده‌ها رمزگذاری می‌شوند و بعد از آن با ارتباط شبکه‌های کارت و بانک صادرکننده دستور پرداخت صادر یا رد می‌شود. بعد از تأیید یا رد شدن پرداخت به مشتری پیام «پرداخت موفق» یا «پرداخت ناموفق» نمایش داده می‌شود.

 سرویس بازگشت وجه

 بخشی از کار پرداخت آنلاین استرداد وجه یا بازگشت وجه است. برای اینکه بتوانید جلوی وقوع شرایطی که می‌تواند منجر به ریفاند شود را بگیرید بهتر است به بهترین شکل مدیریت داشته باشید. دو راه اساسی برای این کار وجود دارد؛ منطق مبتنی بر قوانین و یادگیری ماشینی.

 به طور مداوم توسط تحلیلگران امنیت سایبری تشخیص کلاهبرداری مبتنی بر قوانین انجام می‌شود. به طور مثال قوانینی وجود دارد که اگر اتفاق x اتفاق افتاد، پس y را اجرا کن به این صورت امنیت مدیریت انجام می‌شود.

 از سوی دیگر، با روش مدیریت کلاهبرداری مبتنی بر یادگیری ماشین قادر است با استفاده از داده‌های تراکنش برای آموزش، الگوریتم‌هایی انتخاب کند که بتوانند یاد بگیرند و تطبیق دهند. برای یادگیری ماشینی از رفتار انسانی تقلید می‌شود.

 

 درگاه پرداخت سیزپی

 در حال حاضر در ایران چندین درگاه پرداخت اینترنتی وجود دارد که بهترین و معتبرترین آنها درگاه پرداخت امن سیزپی است. درگاه پرداخت سیزپی علاوه بر امن بود که مهم‌ترین اولویت برای انتخاب درگاه پرداخت است بهترین و بیشترین خدمات را در بین درگاه پرداخت‌های ایرانی دیگر دارد و با این حال کم‌ترین کارمزد هم روی تراکنش‌ها کسر می‌کند.

 اگر شما تصمیم خود را برای گرفتن درگاه پرداخت قطعی کرده‌اید به شما پیشنهاد می‌شود که از درگاه پرداخت سیزپی در کم‌ترین زمان ممکن درگاه بگیرید.

 

 و در پایان

 انتخاب درگاه پرداخت اینترنتی از آن جهت مهم است که درست کار نکردن آن منجر به ترک سایت توسط مشتری و در نتیجه از دست دادن فروش می‌شود از طرف دیگر پایداری و عملکرد صحیح درگاه پرداخت به تکرار خرید منجر می‌شود چیزی که آینده کسب‌وکار را شکل می‌دهد.

 افتتاح حساب کاربری در درگاه پرداخت سیزپی برای همه کسب‌وکارها رایگان است و برای استفاده از طریق گوشی همراه و رایانه‌های شخصی به‌دقت متناسب‌سازی شده است. درگاه پرداخت سیزپی امکان پرداخت به‌وسیله کلیه کارت‌های بانکی که متصل به شبکه شتاب هستند را دارا است. ثبت‌نام و اخذ درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی با کمترین مدارک و در سریع‌ترین زمان ممکن محقق می‌شود به گونه‌ای که با ثبت‌نام کامل و بی‌نقص شاهد احراز هویت و فعال‌سازی ۲۴ ساعته درگاه پرداخت خواهید بود.

 برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مجرب سیزپی در تماس باشید.


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که در حال دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.