لینک پرداخت و صدور بیمه نامه

لینک پرداخت و صدور بیمه نامه

درگاه پرداخت سیزپی برای بیشتر مشاغل راهکارهای پرداخت نوین ارائه داده است در این مقاله به صنعت بیمه خصوصا نمایندگان صدور بیمه پرداخته ایم و در مورد کاربرد های فاکتور آنلاین در دریافت وجه بیمه نامه ها برای شما می گوییم.

بیمه از آن دسته مشاغلی است که به صورت مداوم با مشتریان خود برای دریافت وجه سروکار دارد. منظور از دریافت وجه حق بیمه ای است که به صورت ماهانه و یا سالانه برای انواع مختلف بیمه ها که شامل بیمه عمر، بیمه شخص ثالث، بیمه آتش سوزی، بیمه بدنه اتومبیل و ... باید پرداخت شود. شما نمایندگان بیمه می توانید مختص نمایندگی بیمه خود، درگاه پرداخت اینترنتی بسازید، این کار پرستیژ کاری شما را بالا می برد و دیگر نیاز نیست به مشتریان خود شماره کارت برای پرداخت حق بیمه بدهید. همچنین امکان ارسال لینک پرداخت از طریق پیامک تحت عنوان "فاکتور آنلاین" به صورت رایگان یکی دیگر از مزیت های سیزپی است. در این روش با وارد کردن شماره تلفن همراه مشتری در پنل کاربری خود و نوشتن توضیحات مربوطه و مشخص نمودن وجه بیمه نامه، یک پیامک حاوی توضیحات و لینک پرداخت به تلفن همراه مشتری ارسال می شود که از طریق کلیک روی لینک ارسالی، پرداخت صورت می گیرد در همان لحظه پس از پرداخت برای شما پیامک واریزی ارسال می شود.

 

شما با همان یک حساب کاربری خود می توانید برای هر بیمه نامه ای که که صادر می کنید لینک پرداخت های متفاوتی ایجاد کنید. هم چنین اگر نمایندگی بیمه شما سایت هم داشته باشد با ثبت درگاه پرداخت مستقیم و فعال شدن آن، سایت شما به صورت مستقیم به صفحه پرداخت شاپرک وصل می شود و مشتریان به صورت آنلاین حق بیمه خود را پرداخت می کنند.

قابلیت دیگر سیزپی در استفاده از سیستم تسهیم وجوه می باشد؛ شما می توانید در هر تراکنش مشخص نمایید که چه درصدی از وجه به کدام یک از حساب های بانکی شما واریز شود.

در پنل سیزپی شما با انتخاب گزینه لیست تراکنش ها می توانید کلیه تراکنش ها همراه با مبلغ، تاریخ واریزی، اسم شخص پرداخت کننده، تراکنش های تسویه شده و ... را مشاهده نمایید و شما را از به کارگیری و استخدام حسابدار بی نیاز می کند زیرا گزارشات مالی جامعی را به شما ارائه می کند که می توانید این گزارشات را در فرمت اکسل و PDF نیز دانلود نمایید و در صورت تمایل آن ها را چاپ کنید.

ثبت نام در سیزپی رایگان می باشد و تنها هزینه ای که شما برای استفاده از خدمات متنوع آن باید پرداخت کنید کارمزد می باشد.این نکته را در نظر داشته باشید که کم کارمزدترین خدمات پرداخت کشور را، از سیزپی دریافت خواهید کرد.  لیست کارمزد را می توانید در لینک پایین مشاهده نمایید.

مرتبط بخوانید: تعرفه درگاه پرداخت سیزپی

 

در مقاله های بعدی از کاربرد های سیزپی در بقیه مشاغل برای شما می گوییم.

 

 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.