فروش اینترنتی

فروش اینترنتی

بر اساس آمارهای جهانی، میزان فروش ماهانه جهان از طریق اینترنت در سال 2020 به 4 تریلیون دلار رسیده است، این نشان می دهد که ایجاد یک کسب و کار در بستر اینترنتی فرصت مناسب برای درآمدزایی می باشد. در حال حاضر با توجه به در دسترس بودن اینترنت، تبلت و تلفن های همراه هوشمند برای اکثر افراد و همچنین شیوع بیماری کرونا فروشگاه های اینترنتی در قالب وب سایت، پیج اینستاگرام و کانال تلگرام بسیار زیاد شده است و اکثر افراد با چند کلیک در هر مکانی که باشند خرید های خود را ظرف چند دقیقه انجام می دهند.

 

مزیت های فروشگاه اینترنتی

هر سیستم و هر نوآوری، معایب و مزایای خاص خود را دارد، فروشگاه اینترنتی هم از این قاعده مستثنی نیست. اما مزایای آن از معایبش بیشتر می باشد. یکی از مزایای ایجاد فروشگاه در فضای مجازی هزینه های بسیار پایین نسبت به داشتن فروشگاه در فضای فیزیکی است. صاحبان فروشگاه آنلاین فقط باید هزینه های مربوط به هاست و دامنه را پرداخت نمایند که هزینه  آنها بسیار کمتر از اجاره و رهن مغازه است. از مزیت های دیگر می توان به  فعالیت 24 ساعته فروشگاه های آنلاین اشاره کرد، فروشگاه های فیزیکی محدود به تایم کاری خاصی هستند ولی فروشگاه های اینترنتی این محدودیت را برطرف کرده اند و مشتری از هر نقطه جغرافیایی و هر ساعتی می تواند سفارش خود را ثبت نماید.

 

چگونگی دریافت وجه در فروشگاه اینترنتی

مهم ترین موضوعی که در فروشگاه اینترنتی مطرح می شود این است که چطور خرید و پرداخت آنلاین، هم برای مشتری و هم برای فروشنده ایمن و سریع صورت پذیرد؟

هر فروشگاه اینترنتی و آنلاین برای دریافت هزینه محصولات و خدمات باید به درگاه پرداخت اینترنتی متصل شود تا خریدار برای تسویه حساب به صفحه درگاه پرداخت شاپرکی هدایت شود و با وارد کردن شماره کارت و رمز دوم، پرداخت را انجام دهد.

اما چطور درگاه پرداخت ایجاد کنیم؟

با شنیدن خبرهایی در مورد درگاه پرداخت جعلی و کلاهبرداری هایی که از این طریق صورت می گیرد انتخاب درگاه پرداخت بسیار مهم است پس بنابراین به شما پیشنهاد می شود که برای فروشگاه اینترنتی خود یک درگاه پرداخت امن انتخاب کنید.

یکی از درگاه پرداخت هایی که با مجوز بانک مرکزی و شرکت شاپرک به ارائه خدمات پرداخت آنلاین می پردازد، شرکت پرداخت یاری سیزپی می باشد که از سال 98 مشغول به فعالیت است. درگاه پرداخت واسط سیزپی برای تمامی کسب و کار های آنلاین، راهکار های پرداخت نوین ارائه می دهد. کسب و کار هایی مانند خیریه ها، موسسات آموزشی، نمایندگی بیمه، انجمن های علمی، قرض الحسنه های خانگی، تعاونی اعتبار، فریلنسرها، فروشنده های شبکه های اجتماعی و دیگر مشاغل همه نمونه هایی هستند که می توانند با ثبت نام در سایت سیزپی و دریافت درگاه پرداخت اختصاصی، فعالیت خود را به صورت آنلاین و حرفه ای ادامه دهند.

لینک پرداخت شخصی، کارتخوان مجازی، فرم پرداخت با مبلغ مشخص، درگاه پرداخت اینترنتی شخصی سازی شده، ارائه فرم پرداخت اقساط در قالب فاکتور آنلاین برای فروشگاه های اینترنتی که محصولات خود را به صورت اقساطی به فروش می رسانند و ... از نمونه های خدمات شرکت سیزپی هستند. 

اگر شما صاحب اینگونه فروشگاه اینترنتی باشید قطعا برای بازپرداخت قسط مشتریان خود به سیستم پرداخت جامع با تعریف قسط ماهانه برای هر مشتری نیاز دارید. با استفاده از این قابلیت در پنل سیزپی می توانید برای یادآوری موعد باز پرداخت قسط به مشتریان خود، فاکتور آنلاین ارسال نمایید. برای گسترش کسب و کارها و کمک به بهبود آن، سیزپی امکان شخصی سازی و اضافه کردن فیلدهای مرتبط تر مانند نام واریز کننده یا توضیحات پرداخت را فراهم کرده است. ویژگی که سیزپی را از بقیه درگاه پرداخت های دیگر متمایز می کند این است که با توجه به نیاز متفاوت هر کسب و کار، راهکار دارد و بسیار منعطف می باشد.


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.