صفر تا صد درگاه پرداخت اینترنتی

صفر تا صد درگاه پرداخت اینترنتی

اینکه بخواهیم توضیح دهیم درگاه پرداخت چی هست کار دشواری نیست چرا که در عصر جدید ارتباطات، همه ما تجربه خرید آنلاین و پرداخت آنلاین وجه را داشته ایم و می دانیم این درگاه پرداخت با گرفتن شماره کارت و رمز دوم و تاریخ انقضای کارت مبلغ معینی را از حساب ما به عنوان دارنده کارت برداشت و به حساب مقصد یا صاحب درگاه واریز می کند که البته این واریزی در سیکل پایا اتفاق می افتد. این درگاه پرداخت توسط یکسری شرکت های دارای مجوز از بانک مرکزی ارائه می شود ما هم با نام سیزپی و مجوز رسمی شاپرک به ارائه درگاه می پردازیم. درگاه پرداخت سیزپی دارای تفاوت های عمده ای با سایر درگاه ها می باشد و به ممتاز بودن خدمات خود می بالیم. در سیزپی حق انتخاب با مشتری است و امکان داشتن درگاه پرداخت اختصاصی با نام و لوگوی تجاری صاحب فروشگاه وجود دارد. بخش گزارش تراکنش ها دارای متفاوت ترین و کامل ترین گزارش ها بوده که با فیلترهای گوناگون به کمک واحد های مختلف فروش، مالی و حسابداری و مدیریت می آید و دید بازتری راجع به میزان فروش و عملکرد کسب و کار در اختیار مدیریت قرار می دهد. نمودارهای فروش و تراکنش نیز در یک نگاه گویای وضعیت شما خواهد بود. مزیت دیگر سیزپی امکان کسب درآمد است یعنی با معرفی یک مشتری می توانید تا مادامی که فرد از درگاه سیزپی استفاده می کند درآمد خود را داشته باشید. در کنار این ها درگاه سیزپی دارای کیف پول الکترونیک بوده و با استفاده از این کیف پول می توانید نسبت به مدیریت تراکنش ها اقدام کنید اگر به دنبال مدیریت شخصی تسویه ها هستید به کمک کیف پول هر زمان از شبانه روز مبلغ مورد نیاز را برداشت کنید.

بهترین ها با کیفیت ترین ها هستند، درگاه پرداخت سیزپی با ارائه چندین درگاه پرداخت از اختلال درگاه پیشگیری کرده و حفظ و نگهداری مشتری را میسر می کند چرا که تجربه یک تراکنش ناموفق و برخوردن به خطاهای متعدد باعث ترک سایت شما خواهد شد. همین طور تیم توسعه بازار در کنار پذیرنده بوده و فراخور نیاز پذیرنده اصلاحاتی را در درگاه پرداخت، لینک پرداخت یا گزارش تسویه اعمال می کند. پرداخت ها در سیزپی از فیلترهای متعددی عبور می کند و سیستم هوشمند بررسی تراکنش ها نسبت به شناسایی تراکنش های مشکوک اقدام می کند.

اما این که چگونه می توان برای گرفتن درگاه پرداخت سیزپی اقدام کرد بسیار ساده و مختصر بوده و از طریق ثبت نام غیرحضوری امکان پذیر می باشد. با مراجعه به سایت درگاه پرداخت سیزپی نسبت به ثبت نام و تکمیل اطلاعات اقدام کنید پس از احراز هویت و گرفتن تاییدیه سیزپی، اطلاعات به شاپرک ارسال می شود تا درگاه فعال شود. تمامی این روند در کمتر از یک روز کاری اتفاق می افتد. Google

 

برای اطلاع از آخرین اخبار سیزپی، ما را در اینستاگرام دنبال کنید. آدرس پیج انتهای سایت قرار دارد. 

 

 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.