سیستم چند فروشگاهی

سیستم چند فروشگاهی

سایت چند فروشندگی: شما وب سایتی برای فروش محصولات خود ایجاد می کنید، اما به دیگر کاربران نیز اجازه می دهید محصولات خود را در سایت شما به فروش برسانند. نمونه بارز سیستم های چند فروشگاهی دیجی کالا می باشد که پلتفرمی فراهم کرده تا فروشندگان بتوانند محصولات خود را از طریق آن سکو به فروش برسانند و درصدی هم بابت حق فروش به دیجی کالا بپردازند، همچنین سیستم چند فروشگاهی امکان مقایسه قیمت و انتخاب از بین فروشندگان مختلف را به خریدار می دهد در واقع مراجعه به این پلتفرم ها برای هر دو طرف خریدار و فروشنده دارای مزایای زیادی است خریدار نیازی به مراجعه به سایت های مختلف برای به دست آوردن قیمت محصول و مقایسه آن ندارد و فروشنده نیازی به راه اندازی سایت و هزینه کردن برای سئو و دیده شدن ندارد. سایت های چند فروشندگی به خصوص در ایران بسیار رونق گرفته اند و در حوزه های مختلفی شاهد این سبک کار هستیم مانند گرفتن نوبت مطب، انتشار رپورتاژ اگهی و ...

حتما بخوانید : چگونه درگاه پرداخت بسازیم

اما سوال مهم این است که با داشتن وب سایت چند فروشگاهی چگونه می توان با فروشندگان مختلف تسویه کرد و سهم هر فروشنده را محاسبه کرد؟

پاسخ این است که شما برای وب سایت خود حتما نیاز به درگاه پرداخت خواهید داشت اما سعی کنید درگاهی انتخاب کنید که این امکان را برای شما فراهم کند تا با فروشندگان و ذی نفعان تسویه کند.  درگاه پرداخت سیزپی با قابلیت تسهیم وجه شرایطی فراهم کرده که بتوانید شماره شبای هر فروشنده را در سیستم ثبت کنید و درصد سهم هر فروشنده را مشخص کنید سپس هر بار که تراکنشی اتفاق افتاد بر اساس درصد سهم های مشخص شده وجوه تراکنش به حساب هر ذی نفع واریز می شود. روند تسویه در درگاه های پرداخت 24 ساعته بوده و طبق سیکل شاپرک واریز می شود. تسهیم وجه از سمت شاپرک کاملا مجاز بوده و شما می توانید با خیال راحت از این قابلیت استفاده کنید. در سیزپی ذی نفعان باید احراز هویت شوند و اطلاعات هویتی صاحبان حساب حتما دریافت شده و از طریق سامانه های ثبت احوال و سامانه شاهکار نسبت به بررسی صحیح بودن اطلاعات خواهیم پرداخت. در نظر داشته باشید که هر چقدر احراز هویت قوی تری به عمل آید به نفع صاحب سیستم چند فروشگاهی خواهد بود و بهتر است خود صاحبان سایت های چند فروشگاهی نسبت به احراز هویت این اشخاص اقدام کنند تا آن جایی که می بینیم در پلتفرمی مانند دیجی کالا هر فروشنده بعد از ثبت نام باید در سامانه احراز هویت ثبت احوال با درج کد ملی خود تاییدیه اطلاعات را دریافت کند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ با دوستان خود به اشتراک بگذارید.


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.