دریافت اینترنتی اقساط با درگاه پرداخت

دریافت اینترنتی اقساط با درگاه پرداخت

صندوق قرض الحسنه از نهاد های مالی بازار غیر متشکل پولی و مبنای بانکداری اسلامی است. مردم وجوه خود را با نیت کمک به سایر هم نوعان فارغ از فکر سود و انتفاع مالی در این صندوق ها، سپرده می کنند. صندوق قرض الحسنه نیز از محل این وجوه به متقاصیان وام های کم بهره پرداخت می کند.

در شرایط کنونی جامعه که فشار اقتصادی زیادی بر اقشار ضعیف وارد می آید نقش صندوق های قرض الحسنه پر رنگ تر از قبل می باشد و باید حضوری متفاوت در عرصه کمک رسانی به طبقه کم درآمد داشته باشند. استفاده از فناوری های نوین در این نهاد ها خود به نوعی می تواند کمک حال اعضا و یا مشتریان جدید باشد.

استفاده از نرم افزار صندوق قرض الحسنه در جهت مدیریت بهتر مشتریان، مدیریت حسابها، مدیریت اسناد و دیگر امور مربوط به صندوق می تواند فرآیند کارها را تسهیل و تسریع بخشد.

استفاده از تکنولوژی های جدید پرداخت الکترونیک در خصوص جمع آوری منابع و همچنین دریافت اقساط از دیگر راهکارهائی است که این قبیل موسسات بهتر است در عرصه خدمت رسانی به مشتریان خود از آنها استفاده کنند.

با استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی در سامانه موبایل بانک و اینترنت بانک به راحتی این امکان برای مشتریان به وجود خواهد آمد تا بدون مراجعه حضوری به محل صندوق و شعبات آن حساب های خود نزد صندوق را شارژ یا به اصطلاح به حساب خود پول واریز کنند.  با راه اندازی درگاه پرداخت در سامانه های صندوق مشتریان می توانند اقساط وام های خود را به صورت اینترنتی پرداخت نمایند.

از شرکتهای فعال در حوزه ارائه خدمات پرداخت اینترنتی که سرویس درگاه پرداخت یکی از خدمات آن می باشد، سیزپی است.

صندوق قرض الحسنه یا تعاونی اعتبار با هر سامانه ای که در حال سرویس به مشتریانش می باشد می تواند به راحتی از خدمات پرداخت اینترنتی سیزپی استفاده نماید. سیزپی با اکثر نرم افزارهای صندوق قرض الحسنه و تعاونی اعتبار در حال همکاری می باشد. برای دریافت درگاه پرداخت سیزپی و استفاده از خدمات درگاه می بایست در سایت سیزپی ثبت نمائید. پس از ثبت نام و ایجاد درگاه پرداخت به طرق مختلف می توانید از خدمات سیزپی در جمع آوری اقساط و جذب منابع استفاده نمائید.

ارسال لینک پرداخت برای مشتریان و اعضا برای دریافت اقساط

در این روش بعد از ساخت درگاه پرداخت می توانید از لینک پرداخت آن برای دریافت پول استفاده نمائید. لینک را برای مشتری ارسال کرده یا در داخل سایت یا کانال تلگرام قرار می دهید. مشتری با کلیک بر روی لینک پرداخت به درگاه پرداخت شاپرکی صندوق هدایت شده و پرداخت صورت می گیرد. در این روش مشتری می تواند هنگام پرداخت مشخصات فردی ، شماره تلفن همراه ، شناسه پرداخت ، بابت  پرداخت را تکیمل کند تا در مدیریت وجوه از آنها استفاده نمائید.

ایجاد درگاه پرداخت در سایت صندوق قرض الحسنه

در این روش با استفاه از افزونه ها ، پلاگین ها و نمونه کد های موجود در بخش مستندات سایت درگاه پرداخت سیزپی به آسانی و سرعت می توانید با امنیت کامل درگاه پرداخت را درسایت صندوق یا تعاونی راه اندازی کنید. در این روش مشتریان به جای کلیک بر روی لینک پرداخت به سایت صندوق مراجعه کرده پرداخت خود را انجام میدهند. Google

ساخت درگاه پرداخت برای موبایل بانک و اینترنت بانک صندوق

سیزپی راهکار دیگری نیز دارد. صندوق قرض الحسنه یا تعاونی اعتبار در صورتیکه از نرم افزار های موبایل بانک یا اینترنت بانک استفاده می کند می تواند درگاه پرداخت را در این سامانه ها راه اندازی نماید تا اعضا اقساط خود را به راحتی پرداخت و بدون دردسر به حساب خود پول واریز نمایند.

اعلام سررسید اقساط و دریافت اینترنتی اقساط

امکان دیگری که درگاه پرداخت سیزپی برای صندوق های قرض الحسنه و تعاونی های اعتبار ارائه کرده است اعلام گروهی سررسید اقساط و اعلان معوقات به اعضا و مشتریان می باشد. برای استفاده ار این قابلیت کافی است به سایت سیزپی مراجعه کرده و پس از ساختن درگاه پرداخت و ایجاد لینک پرداخت به قسمت مسنتدات سایت مراجعه کرده و با استفاده از وب سرویس فاکتور آنلاین سیزپی نرم افزار صندوق قرض الحسنه خود را به سامانه صدور و ارسال فاکتور انلاین مجهز نمائید. در این حالت در بازه های زمانی مشخص شده سیستم با ارسال پیامک حاوی پیام مرتبط و لینک پرداخت با مبلغ دلخواه و مشخص مشتری را در پرداخت سریع و امن اقساط و بدهی خود راهنمائی و هدایت می کند.

بدون مراجعه حضوری اقساط وام را پرداخت نمایید.

ارسال پیامک لینک پرداخت به صورت گروهی

در این روش صندوق قرض الحسنه می تواند فایل اکسلی با فرمت مشخص شده در مستندات درگاه پرداخت سیزپی از نرم افزار صندوق قرض الحسنه شامل اطلاعات شماره موبایل نام مدیون و مبلغ قابل پرداخت اقساط تهیه و در پنل سیزپی بارگذاری نماید در این حالت سیزپی کلیه محتوی فایل را برای مشتریان صندوق ارسال می کند.

 

در تمامی موارد که عنوان شد مدیر صندوق و یا مسئول مربوطه می توانند با مراجعه به پنل سیزپی به اطلاعات تراکنش ها و وجوه دریافت شده از پرداخت های اینترنتی مشتریان از طریق درگاه پرداخت سیزپی آگاهی کسب کنند.

سیزپی با داشتن مجوز پرداخت یاری از بانک مرکزی به کسب و کار صندوق شما هویت می بخشد. همکاران پشتیبانی سیزپی به صورت 24*7 آماده پاسخگوئی به سوالات و برطرف نمودن مشکلات


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.