درگاه پرداخت چیست

درگاه پرداخت چیست

درگاه پرداخت چیست ؟

هنوز هم هستند کسانی که وقتی در مورد درگاه پرداخت صحبت می کنیم نمیدانند درگاه چیست و توضیح بیشتری طلب می کنند. در اینجا به تعریف درگاه پرداخت و کاربردهای آن می پردازیم تا بیشتر ملموس شود. درگاه پرداخت اینترنتی به منظور انجام تراکنش های آنلاین به وجود آمده است و جایگزین پرداخت های حضوری و نقدی است و افراد می توانند به راحتی وارد فروشگاه های اینترنتی شده و همان طور که به صورت آنلاین خرید انجام می دهند، به صورت آنلاین نیز مبلغ سفارش را پرداخت کنند. درگاه روند گرفتن درگاه پرداخت برای فروشگاه های اینترنتی دستخوش تغییرات زیادی شده و کسب و کارهای آنلاین می توانند با مراجعه به شرکت های پرداخت یار درگاه خود را در کمترین زمان دریافت کنند. درگاه پرداخت سیزپی یک پرداخت یار معروف در کشور است که سابقه همکاری با برندهای بزرگی را در کارنامه خود دارد، فراهم کردن زیرساخت پرداخت و پایدار نگهداشتن آن و سرویس به روز و تسویه به موقع باعث شده تا این برندها درگاه سیزپی را انتخاب کنند. سیزپی به بازاریابی نمی پردازد این مشتریان راضی هستند که ما را معرفی می کنند.  

درگاه پرداخت کجاها به کار می آید؟

فرقی نمی کند شما صاحب کسب و کار باشید یا نه صرفا وظیفه ای چون جمع آوری شارژ ساختمان را برعهده گرفته باشید، هر جایی که پولی باید رد و بدل شود این کار را درگاه پرداخت آسان تر می کند. سایت های فروشگاهی، خیریه ها، رستوران، نرم افزارهای حسابداری، باشگاه مشتریان، مدارس، پرداخت حق اشتراک و حق عضویت همه و همه می توانند از درگاه پرداخت استفاده کنند. از قابلیت های درگاه پرداخت سیزپی (SIZPay) که برای این گروه ها کاربردی است می توان به فاکتور آنلاین پرداخت، لینک پرداخت، کیوآر کد پرداخت، تسهیم وجه اشاره کرد. همه این خدمات به صورت رایگان برای پذیرندگان فعال می شود. برای گرفتن درگاه پرداخت سیزپی کافیست در سایت ثبت نام انجام شود تا بقیه مراحل را کارشناسان سیزپی پیگیری کنند. درگاه پرداخت سیزپی دارای کامل ترین وب سرویس اتصال به انواع نرم افزارهای فروشگاهی، صندوق فروشگاهی، نرم افزار حسابداری رستوران، نرم افزار حسابداری بیمه، منوی دیجیتال و غیره می باشد و هم اکنون بابت همکاری می توانید تماس بگیرید.

استعلام وضعیت تراکنش در لحظه (مختص درگاه پرداخت سیزپی)

به کمک سرویس استعلام وضعیت تراکنش با شماره ارجاع و استعلام تراکنش با شماره کارت، به محض انجام یک تراکنش میتوانید از وضعیت آن باخبر شوید، در این گزارش شما با در دست داشتن کمترین اطلاعات از تراکنش انجام شده می توانید از وضعیت یک تراکنش مطلع شوید.

بیشتر بخوانید: تسهیم وجوه

 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.