درگاه پرداخت برای کیف پول پس پی

درگاه پرداخت برای کیف پول پس پی

حتما متوجه شده اید که در سال های اخیر استفاده از اپلیکیشن های موبایلی مختلف در اکثر امور زندگی مردم رشد روز افزونی داشته است. دیگر برای پرداخت قبوض خدماتی کسی به بانکها مراجعه نمیکند و حتی انتقال وجه نیز از طریق اپ های موبایلی انجام می شود. ولی نفوذ استفاده از این برنامک های موبایلی بیشتر از پرداخت قبض، خرید شارژ و یا انتقال وجه مانند کارت به کارت می باشد، مردم دیگر خرید های سوپر مارکتی و حتی گرفتن تاکسی، خرید بلیط هواپیما و بسیاری مسائل دیگر از طریق اپلیکیشن های موبایلی انجام میدهند.
یکی از این اپلیکیشن ها که مدتی است به بازار عرضه شده است کیف پول پس پی می باشد. پس پی ( PASPay ) یک اپلیکیشن موبایلی است که در حال تبدیل شدن به یک سوپر اپلیکیشن می باشد. کاربران با نصب اپلیکیشن پس پی می توانند کیف خود را شارژ کنند و از طریق آن در فروشگاه های طرف قرارداد پس پی ( PASPay ) با تخفیف خرید انجام دهند. پس پی با بسیاری از سازمان های بزرگ قرارداد همکاری دارد و خدماتی نظیر مدیریت بودجه های رفاهی و پرداخت های غیر نقدی به آنها ارائه می کند. از خدمات سازمانی پس پی به زیر ساخت کارت اعتباری که بر اساس آخرین الزامات بانک مرکزی پیاده سازی شده است می توان اشاره کرد. دارندگان پس پی می توانند به مراکز طرف قرارداد مراجعه کنند و وجه کالا یا خدمات را یک ماه بعد و یا به صورت اقساط پرداخت نمایند.
خدمات جذاب دیگری که در کیف پول پس پی به دارندگان ارائه شده است؛ خدمات پرداخت شهری است؛ حالا ممکن است بپرسید  خدمات پرداخت شهری چیست؟ خدمات پرداخت شهری شامل پرداخت کرایه تاکسی، پرداخت بلیط اتوبوس، پرداخت بلیط مترو، پرداخت عوارض خودرو، پرداخت عوارض ساختمان و نوسازی، خرید طرح ترافیک، پرداخت پارکومتر و بسیاری از وجوه خدمات شهری که اغلب شهروندان به راهی سهل و آسان برای پرداخت آن احتیاج دارند. PASPay سعی کرده است کلیه این خدمات را یکجا فراهم آورد تا از مراجعه شهروندان به سازمان ها و نهادها و حتی از این اَپ به آن اپ جلوگیری کند و موجبات راحتی دارندگان پس پی را فراهم آورد. Google
پس پی در حوزه سرگرمی نیز برنامه هائی برای مخاطبین خود در نظر گرفته است که به زودی به آن افزوده خواهد شد. برای اولین سرویس در این بخش به فال حافظ می توان اشاره کرد که در اختیار دارندگان پس پی قرارگرفته است.
پس پی در حوزه خدمات پرداخت اینترنتی از درگاه پرداخت امن سیزپی استفاده می کند. در راستای این همکاری بخشی به نام سیزپی نیز در PASPay ایجاد شده است تا پذیرندگان سیزپی به راحتی بتوانند آنرا شناسائی و بعد از ورود فعالیت های مربوط به درگاه پرداخت خود را انجام دهند. برای ورود به بخش خدمات درگاه پرداخت سیزپی کافی است فقط همانطور که درشکل نشان داده شده است یا از منوی اصلی و یا از لیست خدمات سرویس سیزپی را انتخاب کنید. 
همکاری درگاه پرداخت سیزپی و کیف پول پس پی

برای ورود کافی است همان نام کاربری و کلمه عبور مخصوص پنل سیزپی خود را وارد نمائید تا وارد بخش خدمات درگاه پرداخت اینترنتی ( SIZPay ) شوید. در این قسمت پذیرندگان سیزپی می توانند گزارش های تراکنش های خود را با انواع فیلترهای مورد نظر گزارشگیری کنند و حتی از بخش نمودارها تحلیلی از فروش کسب و کار خود را داشته باشند. در سرویس های سیزپی می توان به سرویس فاکتور آنلاین اشاره کرد که کسب و کارها می توانند با استفاده از آن و تنها از طریق گوشی موبایل خود و اپ پس پی برای مشتریان خود فاکتور ارسال کنند و از وضعیت پرداخت فاکتورها نیز از طریق اپ پس پی ( PASPay App ) مطلع گردند. البته سرویس های دیگری از درگاه پرداخت سیزپی در حال افزوده شدن به اپ کیف پول PASPay  می باشد که به محض آماده شدن از طریق کانال های ارتباطی سیزپی و پس پی به اطلاع علاقمندان می رسد.
تجربه همکاری درگاه پرداخت سیزپی و کیف پول پس پی از تجربه های موفق در  صنعت پرداخت الکترونیک کشور می باشد که در آینده خبرهای خوب بیشتری از همکاری این دو مجموعه خواهید شنید.

 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.