درگاه پرداخت برای صندوق قرض الحسنه

درگاه پرداخت برای صندوق قرض الحسنه

همه ما اسم صندوق های قرض الحسنه خانگی به گوشمان خورده است که به ساده ترین شکل ممکن فعالیت می کنند؛ به این صورت که تعدادی از افراد با هم توافق می کنند که هر ماه در تاریخ معینی مبلغی را که قبلا تعیین کرده اند را پرداخت کنند و هر بار مبلغی که جمع آوری شده است را با قرعه کشی به یک نفر به عنوان وام پرداخت شود.

شاید شما هم اعضای یکی از این صندوق ها باشید یا تصمیم دارید که با تعدادی از دوستان یا آشناهایتان یک صندوق قرض الحسنه راه اندازی کنید.

یکی از زمینه های فعالیت شرکت پیشگامان فناوری اطلاعات کهکشان، تولید نرم افزار های تعاونی اعتبار و صندوق قرض الحسنه فعالیت می باشد. که می توانید نرم افزار قرض الحسنه خود را دریافت کنید.

حتما می دانید که یکی از موارد مهم در این صندوق های خانگی، چگونگی اقساط توسط اعضا می باشد مثلا ممکن است اعضا در پرداخت اقساط تاخیر داشته باشند یا صندوق یک روش برای دریافت پول از اعضا نداشته باشد. درگاه پرداخت سیزپی برای این موردها راهکارهای نوینی ارائه داده است. استفاده از این خدمات و راهکارها باعث مدیریت زمان، سریع پیش رفتن عملیات بانکی و کاهش ترافیک های شهری می شود.

 

قابلیت ارسال لینک پرداخت از طریق پیامک برای دریافت اقساط

از طریق درگاه پرداخت سیزپی برای اعضا، لینک پرداخت را به شماره تلفن همراهشان ارسال کنید. این کار باعث می شود که اعضا به راحتی از موعد مقرر پرداخت اقساط خود مطلع می شوند در گوشی همراه خود یا از طریق  لپ تاپ، بدون اینکه از منزل خارج شوند و به عابر بانک مراجعه کنند و کارت به کارت انجام دهند، به راحتی در کمتر از چند دقیقه و به صورت امن، پرداخت قسط را از طریق درگاه پرداخت انجام می دهند.

شما می توانید در این لینک پرداختی که برایشان ارسال می کنید مبلغ قسط را هم وارد کنید و توضیحات مربوطه را نیز ثبت کنید که اعضا به صورت کامل در جریان این پرداختی ها باشند.

 

راه اندازی درگاه پرداخت برای وب سایت قرض الحسنه

اگر قرض الحسنه شما اعضای زیادی دارد و سایت هم داشته باشید می توانید برای سایت خود درگاه پرداخت راه اندازی کنید که کاربران با مراجعه به گزینه پرداخت آنلاین در وب سایت، مستقیما به صفحه درگاه پرداخت رفته و با وارد کردن اطلاعات شماره کارت و رمز اینترنتی تراکنش پرداخت اقساط انجام می شود.

سیزپی در حال حاضر با تعدادی از موسسات قرض الحسنه بزرگ و به نام همکاری دارد که کار را برای مدیران و اعضا راحت کرده است.

 

پنل مدیریتی و گزارش گیری

در پنل سیزپی خود با مشاهده لیست تراکنش ها می توانید از تمام تراکنش های انجام شده چه موفق باشد و چه ناموفق، مطلع شوید. می توانید بر اساس شناسه پرداخت، تراکنش مورد نظر را جستجو کنید و از وضعیت تراکنش با خبر شوید.

 

برای شروع و دریافت درگاه پرداخت کافیست که در سایت سیزپی ثبت نام کنید.


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.