بلک فرایدی 1400

بلک فرایدی 1400

هر ساله با فرارسیدن پاییز همه کسانی که دنبال خریدهای اینترنتی هستند منتظر می مانند تا بلک فرایدی بیاید و بتوانند با تخفیف های هیجان انگیز خرید خود را انجام دهند. امسال 5 آذر به عنوان اولین جمعه آذرماه روز جمعه سیاه ( حراجمعه نیز گفته می شود) است. حالا که بلک فرایدی در ایران نیز این همه طرفدار دارد، شما به عنوان صاحب کسب و کار برای این روز چه برنامه ای دارید؟

معلوم است که باید با آمادگی به سراغ این روز بروید چرا که مثل خریدهای قبل از سال نوی ما ایرانیان، تعداد خریداران زیاد شده و می توانید سود خوبی به جیب بزنید! به عبارتی یک بازی برد-برد است که خریداران هم خرید ارزانی را تجربه می کنند و آنچه مدت ها منتظر خریدش بودند را می خرند. اگر در فضاهای مجازی به فروش محصول اقدام می کنید باید بدانید که تعدا دایرکت ها بسیار زیاد می شود و باید نیروهای پشتیبان و ادمین پیج داشته باشید تا پرسش ها را پاسخ دهند و سفارش ها را بگیرند، از سویی دیگر تمامی این سفارش ها باید جایی ثبت شود و آدرس و شماره تماس ها با دیگری اشتباه نشود و بعد از هر واریز وجه باید حساب خود را چک کنید که واریزی درست بوده باشد. حال آنکه به راحتی به کمک لینک پرداخت سیزپی می توانید سفارش ها را به صورت دسته بندی شده دریافت کنید، یعنی به ازای هر سفارشی که ثبت می شود می توان از داخل پنل کاربری سیزپی، مبلغ واریز شده و مشخصات واریز کننده را گزارش گرفت. Google

همچنین اگر کسب و کار شما دارای سایت است و محل ثبت سفارش شما سایت می باشد بهتر است به فکر سیستم پرداخت قوی باشید که امکان قطعی نداشته باشد، چون با اختلال در درگاه پرداخت مشتری قادر به ثبت سفارش نمی شود یا ممکن است از حسابش کسر شود ولی چون تراکنش ناموفق بوده به حسابش برگردد. بنابراین لازم است با آمادگی کامل و برنامه ریزی به استقبال بلک فرایدی بروید و از مزیت این روز که حجم فروش ها بالا می رود بهره مند شوید.

اگر سابقه فروش در بلک فرایدی را دارد سعی کنید از تجربیات سال های قبل استفاده کنید. پیشنهاد می شود حتی اگر درگاه پرداخت دارید برای کاهش ریسک مشکلات مربوط به درگاه پرداخت، نسبت به اضافه کردن درگاه پشتیبان اقدام کنید. درخواست درگاه پرداخت سیزپی رایگان بوده و شامل هزینه نمی باشد، خوبی این درگاه آن است که به محض ثبت نام فعال می شود و نگران روندهای طولانی گرفتن درگاه پرداخت اینترنتی نخواهید بود.

بیشتر بخوانید: درگاه پرداخت 24 ساعته


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.