امن ترین روش دریافت وجه کدام است؟

امن ترین روش دریافت وجه کدام است؟

فروش کالا و خدمات مستلزم ایجاد روشی برای دریافت وجه از مشتریان است. اگر می‌خواهید در وب‌سایت خود کالا یا خدماتی را به فروش برسانید لازم است شماره کارت یا حساب خود را برای مشتری ارسال کنید. اما وارد کردن شماره کارت مبدا و مقصد، رمز دوم و... زمان‌بر و گاهی همراه با خطاست. همچنین با بالا رفتن میزان کلاه‌برداری‌های صورت‌گرفته از شماره کارت‌ها و شماره حساب‌ها، اقبال عمومی به سمت و سوی دیگری در حال تغییر است. سیزپی سامانه‌ی امن انتقال وجوه، با ارائه قابلیت تبدیل شماره حساب به یک شناسه کوتاه و مختصر، از یک سو باعث می‌شود تا مشتری در کمترین زمان پول را واریز کند و از سوی دیگر نیازی به ارائه رسید پرداخت از سمت مشتری نیست زیرا در لحظه پیامک واریز وجه برای پذیرنده ارسال می‌شود. در بخش گزارش، نام و نام‌خانوادگی پرداخت‌کننده قابل رویت است و از سویی امکان کلاه‌برداری نیز تا حدقابل توجهی کاهش می‌یابد.

روش تبدیل شماره حساب به لینک پرداخت سیزپی چیست؟

بعد از ثبت‌نام در سایت سیزپی و ورود به پنل کاربری، به منوی ایجاد درگاه واسط مراجعه کنید. بعد از درج شماره حساب و شبا، لینک پرداخت ساخته شده و قابل استفاده خواهدبود. چنانچه قبلا درگاه مستقیم گرفته باشید به صورت خودکار لینک پرداخت آن ساخته می‌شود و کافی است از داخل پنل، لینک را کپی کرده و برای مشتری ارسال کنید.


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.