الزامات استفاده از درگاه پرداخت

الزامات استفاده از درگاه پرداخت

امروزه بیشتر خدمات و کسب و کارها به سمت آنلاین شدن پیش می روند و در این میان استفاده از سرویس های پرداخت آنلاین یکی از سریع ترین و راحت ترین شیوه پرداخت در بین کاربران و صاحبان کسب و کارها می باشد ازین رو برای تسهیل پرداخت های الکترونیک، شرکت های پرداخت یاری از سمت بانک مرکزی تعریف شده است. این سازمان ها در چارچوب قوانین از سوی بانک مرکزی و داشتن قرارداد ها با شرکت های ارائه دهنده خدمات پرداخت (PSP) می توانند سرویس های پرداخت های آنلاین به پذیرندگان خود ارائه کنند.


یکی ازشرکت های ارائه دهنده این خدمات، درگاه پرداخت سیزپی است که با مجوز رسمی به عنوان پرداخت یار مشغول به فعالیت است.هر شخص حقیقی و حقوقی می تواند با ثبت نام در سایت سیزپی اقدام به ثبت و ایجاد درگاه  پرداخت مورد نظر نماید.سیزپی با خدمات جدید و متنوع خود، هر آنچه صاحبان کسب و کارهای آنلاین درباره ی درگاه پرداخت درنظر دارند، را برآورده کرده است.

حتما بخوانید: بهترین درگاه پرداخت را انتخاب کنید

در این بین آگاهی داشتن از قوانین پرداخت اینترنتی و الزاماتی که شاپرک برای پذیرندگان درگاه پرداخت وضع کرده است،می تواند صاحبان کسب و کارهای آنلاین را در آسان تر کردن درخواست و فعال سازی درگاه پرداخت اینترنتی کمک نماید هم چنین برای مشتریان هم مفید بوده و میزان اشتباهات و سوء استفاده ها را کاهش دهد.

 



قوانین دریافت درگاه پرداخت سیزپی:

 

  • افراد زیر سن قانونی (زیر 18 سال) مجاز به ایجاد درگاه پرداخت و انجام تراکنش در سایت سیزپی نمی باشند.
  • شماره شبا بانکی اعلام شده توسط پذیرنده باید با نام حساب کاربری درگاه مطابقت داشته باشد.
  • ریدایرکت اطلاعات خرید به وب سایت دیگر و عملیات فیشینگ، تخلف محسوب می شود.
  • استفاده از سرویس سیزپی در سایت هایی که دارای محصولات غیر قانونی  و موارد خلاف جمهوری اسلامی ایران مانند:خرید و فروش پول، خرید و فروش محصولات دارای حق چاپ و نشر و همین طور سایت هایی که دارای مضامین مضر، تهدید کننده، افترا آمیز و غیراخلاقی  باشد، مجاز نیست و در صورت مشاهده حساب کاربری کاربر مسدود خواهد شد.
  • شرکت سیزپی در صورت دریافت هر گونه گزارش در خصوص کلاهبرداری و دستور پلیس فتا، این اجازه را دارد که نسبت به غیر فعال کردن درگاه و مسدود کردن موجودی پذیرنده اقدام کند.
  •  کاربران سیزپی باید هرگونه تغییر در اطلاعات درگاه پرداخت خود را از طریق تیکت به اطلاع واحد پشتیبانی برسانند.
  • کاربران می‌توانند در صورت عدم تمایل به استفاده از درگاه، حساب کاربری خود در سیزپی را از طریق تیکت، غیرفعال کنند.
  • سیزپی این اجازه را دارد که حساب کاربری  پذیرندگانی که خلاف قوانین عمل کرده اند را متوقف نموده.
  • پذیرندگان باید هرگونه تغییر راه ارتباطی را  از طریق تیکت به کارشناسان سیزپی اطلاع دهند.

چنانچه می خواهید در رابطه با قوانین و مقررات سیزپی بیشتر بدانید بر روی لینک کلیک کنید.

 

کارشناسان سیزپی آماده پاسخگویی به سوالات شما کاربران عزیز هستند، با ما در ارتباط باشید.

شماره تماس 021-88401411

 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.