افیلیت مارکتینگ چیست

افیلیت مارکتینگ چیست

شاید شما کلمه افیلیت مارکتینگ (Affiliate Marketing) و یا بازاریابی پورسانتی و یا سیستم همکاری در فروش را بارها شنیده باشید و از خود پرسیده باشید که آیا میشود از این راه درآمد کافی داشت و یا اصلآ این مدل کسب درآمدی چگونه کار می کند؟

شروع بازاریابی پورسانتی سخت نیست و منابع زیادی نیاز ندارد. بازاریابی پورسانتی روشی عالی برای دریافت کمیسیون از طریق فروش محصولات دیگر برندها است. این نوع بازاریابی نیاز به‌ صرف وقت زیادی ندارد و سرمایه اولیه هنگفتی نمی‌خواهد. تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که لینک های بازاریابی را در شبکه های اجتماعی یا وب سایتتان منتشر کنید با این کار افراد آن را می‌بینند و روی آن تبلیغ کلیک می‌کنند و درنهایت آن محصول را خریداری می کنند و شما به پورسانت خود می رسید.

مزیت راه اندازی افیلیت مارکتینگ

پرداخت فقط به ازای هر مشتری جذب شده می باشد. یعنی اگر بازاریاب عملکرد مناسبی در جذب مشتری نداشته باشد نیازی نیست به او کارمزد بدهیم.

نیازی به تبلیغات نیست، چرا که دیگران این کار را انجام می دهند.

Amazon  نمونه ی جهانی بهترین سیستم همکاری در فروش

 Amazon Associates یکی از بهترین سیستم های همکاری در فروش جهانی است. در سطح جهانی شرکت آمازون اولین و معتبرترین شرکتی بود که سیستم افیلیت را پایه گذاری کرد. هنوز هم بعد از گذشت سالها همکاری در فروش آمازون یکی از بهترین سیستم های افیلیت است.

سیستم همکاری د ر فروش

سیستم همکاری در فروش سیزپی

برای استفاده از برنامه بازاریابی پورسانتی سیزپی، بعد از ثبت نام در سایت یک لینک همکاری در فروش (یا لینک بازاریاب) به همراه یک شناسه‌ی یکتا دریافت می‌کنید. می‌توانید این لینک همکاری در فروش را در شبکه های اجتماعی، وبلاگ یا وب‌سایتتان قرار دهید. اینگونه وقتی کسی از طریق لینکِ همکاری در فروش خرید می‌کند به شما پورسانت پرداخت می شود.

در سیستم همکاری در فروش سیزپی ثبت نام کنید و همین امروز برنامه درآمدزایی خود را آغاز کنید. Google

روش پرداخت در افیلیت مارکتینگ سیزپی

در سیزپی منبع محاسبه درآمد، انجام هر تراکنش می باشد یعنی مشتری­ای که شما به سیزپی معرفی کرده اید باید تراکنش داشته باشد و به ازای هر تراکنش کارمزدی کسر می شود، درآمد شما از محل این کارمزد است.

جهت مطالعه تعرفه درگاه پرداخت سیزپی کلیک کنید.

سیزپی چیست و چه کار می­کند؟

سیزپی یک پرداخت یار و ارائه دهنده درگاه پرداخت اینترنتی است، درگاه پرداخت اینترنتی همان صفحه ای است که هنگام انجام عملیات خرید و پرداخت آنلاین وجه بایستی شماره کارت و رمز پویا را وارد کنیم. دامنه فعالیت سیزپی بسیار گسترده است از پرداخت های جزئی مانند دنگ گرفته تا پرداخت های با مبالغ بالا و در سطح سازمانی. پس می توانید روی این بخش ها تمرکز کنید.


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.