از مالیات درگاه پرداخت اینترنتی چه میدانید؟

از مالیات درگاه پرداخت اینترنتی چه میدانید؟

 

 اگر شما کسب‌وکار اینترنتی داشته باشید، حتماً می‌دانید برای گرفتن درگاه پرداخت یا حتی اینماد باد کد مالیاتی بگیرید. جالب است بدانید با توجه به قانون صاحبان کسب و کار تا سقف معینی درآمدی که از تراکنش‌های درگاه پرداخت اینترنتی کسب می‌شود از دادن مالیات معاف هستند و برای بقیه درآمدها و تراکنش‌ها باید درصدی متناسب از مالیات را پرداخت کنید. برای اطلاع از این مالیات با ما تا انتهای این مقاله همراه شوید.

 

 اطلاع از سقف معافیت مالیاتی

 در سال ۱۴۰۰ سقف معافیت مالیاتی ۴۸ میلیون تومان اعلام شده است؛ بنابراین اگر تراکنش‌های روزانه شما چه کسب‌وکار شما حقیقی باشد و چه حقوقی تا ۴۸ میلیون تومان، از پرداخت مالیات، معاف خواهید بود.

 حال بهتر است بدانید اگر تراکنش‌های کسب‌وکار اینترنتی شما بیشتر از این مبلغ باشد باید بر اساس نرخ‌های مصوب مالیاتی، مالیات پرداخت کنید.

 به طور مثال اگر درآمد و تراکنش‌های شما بیشتر از ۴۸ میلیون تا ۹۶ میلیون تومان باشد به این مبلغ ۱۰ درصد مالیات تعلق می‌گیرد یا اگر درآمد شما بیشتر از ۹۶ تا ۱۴۴ میلیون باشد مالیات برای شما ۱۵ درصد محاسبه می‌شود و...

 

 عدم دریافت کد مالیاتی

 در صورتی که کسب‌وکار خود را شروع کرده‌اید و هنوز کد مالیاتی نگرفته‌اید، باید این نکته را مدنظر قرار دهید که در صورت عدم دریافت کد رهگیری مالیاتی برای درگاه‌های پرداخت اینترنتی، علاوه بر اینکه باید مالیات مربوطه را بپردازید، شامل جریمه مالیاتی سنگین نیز خواهید شد.

 

 سیزپی

 شرکت سیزپی ارائه‌دهنده درگاه پرداخت اینترنتی به کسب‌وکارهای آنلاین است. سیزپی مجوز فعالیت را از بانک مرکزی و شاپرک دریافت کرده و برای ثبت‌نام نیاز به کد مالیاتی و اینماد دارد. توصیه ما به شما این است که قبل از هر کاری اینماد و کد مالیاتی کسب‌وکار آنلاین خود را بگیرید تا مشمول جریمه نشوید. با کمک سیزپی می‌توانید به‌راحتی از طریق لینک پرداخت شماره حساب یا کارتتان را در شبکه‌های اجتماعی بگذارید و برای مشتریان خود مراحل خرید آسانی را فراهم کنید. شما می‌توانید در پنل کاربری خود جزئیات تراکنش‌ها را نیز به‌راحتی مشاهده کنید. سیزپی مدارک هویتی افراد را برای جلوگیری از تخلفات مالی و پولی دریافت میکند و در کمترین زمان می‌تواند درگاه پرداخت به کسب‌وکارها ارائه دهد.

 مراحل احراز هویت در سیزپی به سرعت انجام می‌شود و برای امنیت بیشتر پرداختی‌های درگاه‌ها از پروتکل امنیتی HTTPS برای رمزنگاری استفاده می‌کند تا تمامی اطلاعات محرمانه بماند و ذخیره شود.

 برای اخذ درگاه پرداخت اینترنتی یا اطلاع از شرایط و کارمزد سیزپی با کارشناسان مجرب ما در تماس باشید.


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.