آموزش ساخت درگاه پرداخت سیزپی

آموزش ساخت درگاه پرداخت سیزپی

همان طور که می دانید گرفتن درگاه پرداخت مستلزم ارائه مدارکی خواهد بود دال بر اینکه هویت شما و کسب و کارتان چیست و این مدارک باید احراز شوند. قبل از آنکه روی گزینه ثبت نام درگاه پرداخت کلیک کنید ابتدا شرایط اخذ درگاه سیزپی را مطالعه نمایید سپس مدارک مورد نیاز را (که در ادامه اشاره خواهیم کرد) آماده کنید تا بتوانید بدون اتلاف وقت درگاه پرداخت خود را دریافت نمایید.

پیش نیازهای درگاه پرداخت سیزپی:

اینماد – کد رهگیری مالیاتی – تصویر سلفی با کارت ملی به همراه تعهدنامه – شماره شبا – موبایل به نام خود شخص

با توجه به اجباری شدن نماد اعتماد از سمت شاپرک برای ارائه درگاه پرداخت، در صورت داشتن اینماد ثبت نام خود را شروع کنید در غیر این صورت بهتر است ابتدا به سایت نماد اعتماد الکترونیکی مراجعه کنید و نسبت به اخذ اینماد اقدام کنید. در مرحله بعد باید ببینید کد رهگیری مالیاتی دارید یا نه، که در صورت منفی بودن پاسخ، در روند ثبت به کمک وب سرویس سیزپی به صورت آنی کد رهگیری مالیاتی را دریافت کنید. شماره شبای معرفی شده حتما باید با نام پذیرنده مطابقت داشته باشد اگر شماره شبای خود را نمی دانید از طریق لینک دریافت شماره شبا نسبت به انتخاب بانک عامل و دریافت شبای حساب خود اقدام نمایید.

برای گرفتن درگاه پرداخت چه چیزهایی را از قبل آماده کنیم؟

پس از ثبت نام در سیزپی به داشبورد منتقل خواهید شد. از منوی سمت راست گزینه درگاه پرداخت مستقیم را انتخاب نموده و مراحل 5 گانه آن را تکمیل کنید.

مرحله اول :

اطلاعات فردی که همان اطلاعات شناسنامه ای شما است.

مرحله دوم:

اطلاعات تماس که شامل راه های ارتباطی مثل آدرس و کدپستی و تلفن و ایمیل خواهد بود.

مرحله سوم:

ارسال مدارک که اگر به صورت حقیقی ثبت نام خود را انجام داده اید شامل تصویر شناسنامه و کارت ملی و سلفی با کارت ملی خواهد بود و اگر حقوقی ثبت نام کرده باشید که آگهی تاسیس و آخرین روزنامه رسمی نیاز است.

مرحله چهارم:

اطلاعات بانکی، که از قبل شماره شبای خود را آماده کرده اید و کافیست آن را وارد کرده تا به مرحله بعد بروید.

مرحله پنجم:

اطلاعات پذیرندگی که به عبارتی باید آدرس سایت خود و کد رهگیری مالیاتی را درج نمایید.

پس از تکمیل اطلاعات این مرحله یک ردیف درگاه برای شما ساخته و نمایش داده می شود و می توانید از قسمت عملیات کلیدهای درگاه را بردارید و نسبت به راه اندازی درگاه در سایت خود اقدام کنید. البته تا درگاه از سوی شاپرک فعال نشود قادر به ثبت تراکنش نخواهید بود.

بیشتر بخوانید: ثبت نام درگاه پرداخت اینترنتی


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.