آشنایی با همستر کامبت؛ قسمت دوم

آشنایی با همستر کامبت؛ قسمت دوم

 

 در قسمت اول این مقاله با ماهیت کلی بازی همستر آشنا شدید و در این قسمت قرار است با سایر قابلیت‌های این بازی آشنا شوید.

 

 کار با کارت‌های بازی همستر

 همان‌طور که در مقاله قبل اشاره شد در هر روز کارت‌هایی برای بازی باز می‌شوند که باید روزانه آنها را خرید کرده و استفاده کنید. استفاده از کارت ها نقش بسیار مهمی در پیشرفت شما دارند و با فعال کردن آنها میوانید درآمد خود را به شکل قابل توجهی افزایش دهید.

 

 تبدیل سکه‌های همستر کامبت را به پول واقعی

 سکه‌های درون بازی با روش‌هایی که گفته شده به دست می‌آیند و در زمان توزیع رایگان (ایردراپ) قابل تبدیل به توکن‌های HMSTR هستند.

 شما می‌توانید کیف پول ارز دیجیتالتان را به‌حساب همستر متصل کنید. توجه داشته باشید که هر کیف پول که از طریق درگاه پرداخت به آن پول واریز کردید و سرمایه‌تان را نگه‌داری می‌کنید برای این کار در نظر نگیرید.

 بعد از اینکه مطمئن شدید کیف پول ارز دیجیتالتان به حساب همستر کامبت شما متصل است، می‌توانید از یک کیف پول مبتنی بر TON یا کیف پولی که درون تلگرام ادغام شده، استفاده کنید.

 برای استفاده از گزینه اول باید اپلیکیشن نگه‌دارنده TON را از فروشگاه برنامه خود دانلود و نصب کنید.

 تبدیل سکه به توکن

 برای این کار باید دستورالعمل‌های بازی را دنبال کنید. زمانی که شما کیف پول خود را به درستی متصل کرده باشید، آمادگی دریافت توکن‌ها را خواهید داشت. کیف پول مبتنی بر TON مانند نگه‌دارنده TON برای مدیریت و برداشت سکه‌های $HMSTR به شما کمک می‌کند.

 زمانی که توکن‌های HMSTR در صرافی‌ها، لیست شود می‌توانید مستقیماً آن‌ها را بفروشید. دنبال کردن این مراحل و با لینک کردن کیف پول خود می‌توانید راحت‌تر توکن‌های ارزدیجیتال خود را درون بازی تبدیل کنید و برای معامله یا سرمایه‌گذاری آماده شوید.

 هنوز زمان دقیق و فرایند توزیع رایگان و لیست شدن توکن‌ها، اعلام نشده و بهتر است اخبار مربوط به بازی همستر را دنبال کنید.

 

 بررسی‌ها در مورد همستر کامبت

 باکمی جستجو در اینترنت درباره نام ارز Hamster Kombat نقد و بررسی‌های متنوعی را مشاهده خواهید کرد. اغلب نظرات درباره این بازی مثبت هستند و کاربران این پلتفرم نظرات و انتقاداتی نیز داشته‌اند که برای بهبود آن می‌توان از آنها استفاده کرد.

 محدودیت‌های زمانی یکی از انتقادات بازیکنان همستر است که آن را مانعی برای تعامل فعال می‌بینند. اطمینان نداشتن از آینده بازی نیز یکی دیگر از انتقادات کاربران همستر است که آنها را نگران زمان صرفه شده‌ای هستند که برای بازی با همستر گذاشته‌اند.

 باگ‌های مختلف برنامه مانند مشکلات مربوط به شمارنده بازی، عدم ثبات در سودآوری معادن و...  نیز از دیگر نگرانی‌های بازیکنان همستر کامبت هستند.

 

 بیشتر بخوانید: لینک پرداخت چیست؟

 

 توزیع رایگان همستر کامبت

 همستر کامبت توزیع رایگان (ایردراپ) توکن‌های خود را روی شبکه باز (TON) اعلام کرده، اما تاریخ دقیقی برای آن اعلام نشده است. بازیکنان این بازی فیلا در حال جمع کردن سکه هستند و در زمان اعلام، توکن‌های ارزدیجیتال واقعی و قابل معامله می‌شوند.

 بازی نات کوین نیز شرایط مشابه همستر را داشت. این ارز لیست شده و تا به الان خریدوفروش هم داشته است. به دلیل اینکه در حال حاضر صرفاً یک بازی است و نیاز به سرمایه‌گذاری مالی ندارد، خطری راه هم بازیکنان را تهدید نخواهد کرد.

 برای محکم‌کاری شما از کیف پولی استفاده کنید که موجودی ندارد و از آن استفاده ندارید یا به حسابی متصل نیست که شما از طریق درگاه پرداخت اینترنتی مدام با آن دادوستد دارید و از آن استفاده می‌کنید.

 

 برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از کیف پول ارزدیجیتال با کارشناسان سیزپی در تماس باشید.


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که در حال دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.