آشنایی با همستر کامبت؛ قسمت اول

آشنایی با همستر کامبت؛ قسمت اول

 

 یکی از موضوعات داغ این روزهای دنیا و البته ایران، بازی همستر کامبت (Hamster Kombat) است. این بازی موبایلی برای افرادی که تلگرام دارند، قابل استفاده است و به‌عنوان یک ارز تلگرامی شناخته می‌شود. دلیل اصلی شهرت و محبوبیت این بازی آن است که در اصل مبتنی بر بازی کردن و کسب درآمد داشتن است.

این بازی توانسته در کمتر از یک ماه چندین میلیون بازیکن را به سمت خود جلب کند. شما از بازی همستر چه می‌دانید؟ آیا این بازی کلاهبرداری است یا می‌تواند بازیکنان خود را به درآمد خوبی برساند؟ ما قصد داریم برای طولانی نشدن مطلب و جلوگیری از خستگی شما عزیزان، در دو مقاله به این موضوع بپردازیم. اگر شما هم به این مطلب علاقه‌مند هستید با ما همراه شوید.

 

 همستر کامبت چیست؟

 بازی کن و درآمد داشته باش، روش بازی جدید همستر کامبت (Hamster Kombat) است که فقط روی تلگرام اجرا می‌شود. تعداد دقیقی از بازیکنان این بازی در دست نیست، چراکه هر روز میلیون‌ها نفر به این تعداد اضافه می‌شوند.

 بازیکنان این بازی در حقیقت مدیریت یک صرافی ارز دیجیتال را، آن هم به صورت مجازی برعهده دارند و با ضربه زدن روی صفحه، سکه جمع‌آوری می‌کنند. قرار است سکه‌های این بازی بعداً به توکن‌های واقعی تبدیل شوند که قابل برداشت هستند.

 شما بازی نایت کوین را به خاطر دارید؟ این بازی را انجام داده‌اید؟ این گیم‌پلی شبیه به بازی نات کوین است.

 

 بیشتر بدانید: لینک پرداخت چیست؟

 

 در بازی همستر کامبت، شما مدیر صرافی‌تان هستید و باید با تلاش خود به صدر این صنعت برسید. این بازی علاوه بر سرگرمی، داشتن استراتژی را به بازیکنان خود یاد می‌دهد و با وعده عرضه توکن و توزیع رایگان آن، سبب بالا رفتن هیجان و اشتیاق هر چه بیشتر بازیکنان می‌شود.

 

 

  همستر کامبت چیست؟

 همستر کلاهبرداری است یا خیر؟

 برای اینکه تشخیص داد آیا انجام این بازی، صرفاً فقط یک بازی است یا همان کلاهبرداری؛ نیاز به زمان بیشتری داریم. تا به الان تمام فعالیت این بازی در پلتفرم تلگرام انجام شده و شاهد هیچ فعالیت مشکوکی از این بازی نبوده‌ایم.

 

 ماهیت بازی همستر کامبت

 مکانیزم بازی همستر کامبت بسیار ساده است و در آن بازیکن یک صرافی با انتخاب ارز دیجیتال روی همستر وسط صفحه، ضربه میزند و سودها را به شکل سکه‌های درون بازی جمع می‌کند. با بالا رفتن تعداد سکه‌ها، تراز صرافی بیشتر شده و سطح بازیکن بالاتر خواهد رفت.

 بازی در همستر بسیار راحت است و برای اینکه بتوانید سرعت جمع کردن سکه را بیشتر کنید نیز راه‌حل‌هایی برای شما قرار داده شده است. شما با استفاده از تقویت‌کننده‌های مختلف و تکمیل مأموریت‌های متفاوت می‌توانید سکه‌های بیشتر جمع کنید.

 معرفی این بازی به دوستان و آشنایان نیز یکی دیگر از راه‌های ساده برای به دست آوردن سکه بیشتر است. خرید کارت‌های درون برنامه بازی همستر امکان کسب درآمد غیرفعال را به بازیکنان می‌دهد. این کارت‌ها از بخش معدن خریداری می‌شوند و به صرافی اجازه می‌دهند تا ۳ ساعت پس از خروج از بازی به کسب سکه ادامه دهند.

 

 بیشتر بخوانید: درگاه پرداخت اینترنتی چیست؟

 

 ویژگی بازی همستر کامبت

 سرمایه‌گذاری و کسب درآمد همیشه برای تمام افراد با هر سن و سالی جذاب است، مخصوصاً در این اوضاع بد اقتصادی. اگر کسب درآمدی با انجام بازی آسانی مانند ضربه زدن همراه باشد به طور حتم طرف‌داران زیادی در همه سنین پیدا خواهد کرد.

 

 از ویژگی‌های خوب این بازی آن است که به‌صورت روزانه پیشنهادی به نام کمبو دارد. برای استفاده از این ویژگی باید سرمایه‌گذاری روی ارتقاهای خاص انجام دهید تا بتوانید، ۵ میلیون سکه‌ی رایگان درون‌بازی همستر دریافت کنید.

 به صورت روزانه این کمبوها تغییر می‌کنند و شما می‌توانید سه آیتم مشخص را بخرید یا سطح خود را ارتقا دهید. اگر از این نوع پیشنهادها استفاده کنید می‌توانید به‌راحتی درآمد غیرفعالتان را افزایش دهید.

 انجام بازی جذاب، سرمایه‌گذاری و دریافت پاداش همگی در یک بازی به نام همستر کامبت جمع شده و این روزها بازی محبوب علاقه‌مندان به بازی‌های بلاک‌چینی است.

 این بازی با بازیگران اصلی در صنایع ارز دیجیتال مرتباً در تعامل است و ادغامش با شبکه‌ی باز (TON) اطمینان می‌دهد که همستر کامبت تراکنش‌های امن، سریع و غیرمتمرکزی خواهد داشت.

 در زمان استفاده از این بازی حواستان باشد که پولی از طریق هر درگاه پرداخت واریز یا برداشت نکنید. کیف پول ارز دیجیتال خود که با آن رمز ارز خریدوفروش می‌کنید را استفاده نکنید.

** توجه داشته باشید که برای موفقیت بیشتر در این بازی نباید فقط روزانه به همستر فقط ضربه بزنید و خرید روزانه کارت‌هایی که اعلام می‌شود را فراموش نکنید. برای این کار کافی است در اینترنت کارت‌های همستر + تاریخ آن روز را جستجو کنید. به طور مثال بنویسید:

 کارت‌های بازی همستر کامبت ۲۰ خرداد

 کد مورد بازی همستر کامبت ۲۰ خرداد

 

 چگونه بازی همستر کامبت را انجام دهیم؟

 

 داشتن حساب تلگرام

 برای این کار باید در تلگرام ابتدا حسابی داشته باشید. از گوگل پلی‌استور این اپلیکیشن را دانلود کنید و حساب کاربری بسازید.

 

 دسترسی به ربات همستر کامبت

 

 می‌توانید از لینکی که دوستان و آشنایان برای شما ارسال می‌کنند به این ربات دسترسی داشته باشید یا در خود تلگرام به دنبال ربات آن باشید.

 

 ثبت‌نام

 روی دکمه شروع بزنید و ثبت‌نام خود را تکمیل کنید. کار چندان سختی نیست و فقط باید دستورالعمل‌های روی صفحه را دنبال کنید.

 

 اصول بازی همستر

 همان‌طور که مطلع هستید برای انجام این بازی باید ضربه بزنید تا درآمد کسب کنید. ضربه زدن روی همستر دیجیتال سبب کسب سکه برای شما می‌شود.

 با کمک سکه‌هایی می‌گیرید می‌توانید صرافی خود را ارتقا دهید. این ارتقاها باعث می‌شود که پتانسیل کسب سکه بیشتر شده و ویژگی‌های جدیدی برای شما باز شود.

 

 استفاده از کمبوهای روزانه

 همان‌طور که اشاره شد هر روز کمبو عرضه می‌شود و شما برای استفاده از ارتقاهای خاصی باید سرمایه گذاری کنید.

 

 انجام مأموریت‌ها

 برای به دست آوردن سکه‌های بیشتر باید در مأموریت‌های ویژه‌ای شرکت کنید. این مأموریت‌ها می‌توانند از کارهای ساده باشند تا چالش‌های پیچیده‌تر.

 

 استفاده از تقویت‌کننده‌ها

 تقویت‌کننده‌ها سبب افزایش بازدهی می‌شوند. این کار به شما کمک می‌کند تا سریع‌تر سکه جمع کنید.

 

دریافت پاداش‌های روزانه

 

 پاداش دریافت کردن را فراموش نکنید و برای این کار باید هر روز وارد بازی شوید و کارهای خاص خواسته شده را انجام دهید.

 

 معرفی به دوستان

 با دعوت کردن دوستان و آشنایان خود برای بازی درآمد شما به شکل قابل‌توجهی افزایش پیدا می‌کند.

  استفاده از کمبوهای روزانه

 نکاتی مهم برای کسب سکه‌های Hamster Kombat

 

 صرافی را ارتقا دهید

 به‌صورت مدام صرافی خود را ارتقا دهید به ارتقای صرافی خود ادامه دهید: برای به حداکثر رساندن پتانسیل کسب سکه به طور مداوم صرافی خود را ارتقا دهید.

 

 فعال باشید

 شرکت منظم در رویدادها و مأموریت‌های بازی به شما در کسب درآمد بیشتر کمک می‌کند.

 

 رده‌بندی را کنترل کنید

 صفحات رده‌بندی را برای پیگیری پیشرفت خود و مقایسه با بازیکنان دیگر زیر نظر داشته باشید.

 

 برای اطلاع از ادامه مطالب همستر کامبت با قسمت دوم این مقاله همراه ما باشید...


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که در حال دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.