پرداخت آنلاین مبلغ دلخواه

پرداخت آنلاین مبلغ دلخواه

پرداخت آنلاین مبلغ دلخواه، از امکانات لینک پرداخت سیزپی است. هر مبلغی دوست داشتید پرداخت کنید کافیست رقم موردنظر را وارد کنید و روی گزینه پرداخت کلیک کنید، حالا شما در درگاه پرداخت اینترنتی هستید و می توانید با درج کردن اطلاعات کارت بانکی و رمز پویای خود نسبت به پرداخت اقدام کنید. اتفاقی که بعدش رخ می دهد این است که وجه از حساب بانکی شما کسر می شود و طی سیکل شاپرکی 24 ساعته به حساب مقصد واریز می شود. حساب مقصد همان حساب صاحب درگاه پرداخت است که نزد سیزپی احراز هویت شده است. به این معنی که پذیرده نزد سیزپی یک کاربری ایجاد کرده، اطلاعات شناسایی خود را اظهار کرده و این اطلاعات توسط سیستم احراز هویت سیزپی بررسی شده و در نهایت درگاه فعال شده است.

پرداخت-مبلغ-دلخواه-سیزپی

اگر لینک پرداخت (Payment Link) برای شما جذابیت داشته، بهتر است بدانید لینک پرداخت برای هر نوع انتقال وجهی به کار می رود از پرداخت پول به دوستان بابت دنگ تا پرداخت حق ویزیت و مشاوره های آنلاین. لینک پرداخت شخصی ابزاری کارآمد است که بدون نیاز به دانش فنی می توان از مزایای آن بهره مند شد. برخی افراد در آپارات دارای صفحه مخصوص به خود می باشند و به فعالیت هایی نظیر استریم می پردازند، این افراد با درج لینک پرداخت خود در صفحه کاربری، از بازدیدکنندگان پیج و حامیان می خواهند تا در صورت تمایل از طریق پرداخت مبلغ دلخواه به حمایت از آنان بپردازند تا انگیزه ای برای ادامه فعالیت باشد. برخی افراد فعالیت مستمری در بلاگ نویسی دارند و با درج صفحه پرداخت خود در وبلاگ این اجازه را می دهند تا برای دانلود فایل یا حمایت، از طریق لینک پرداخت مبلغ دلخواهی را پرداخت کنند. پرداخت با مبلغ دلخواه دارای افزونه بوده و می توان با راه اندازی آن در سایت، امکان پرداخت مبلغ دلخواه را فراهم کرد، مثلا مشتری پیش پرداخت طراحی سایت را از طریق همین صفحه پرداخت می کند تا بعد از آماده سازی نهایی سایت بقیه مبلغ را واریز کند. پرکاربردترین استفاده لینک پرداخت با میلغ دلخواه در زمینه اینستاگرام است که پیج هایی با زمینه های کاری گوناگون در حال فعالیت هستند، به فروش کالا و خدمات می پردازند، آموزش می دهند، لایو قرار می دهند و در همه این حالات می توان از درگاه پرداخت سیزپی (SIZPay) استفاده کرد. لینک پرداخت سیزپی بسیار کوتاه است و یک آدرس اینترنتی اختصاصی است که به راحتی در ذهن نیز می ماند.

استفاده از لینک پرداخت به جای کارت به کارت، باعث برندینگ کسب و کارها، ثبت برند و یاد آوری برند خواهد شد. هنگام انتخاب لینک پرداخت و انجام عملیات پرداخت، مشتری صرفا نام کسب و کار شما را خواهد دید، لوگوی شما نمایش داده خواهد شد و در ذهنش خواهد ماند، اما اگر شماره کارت بدهید صرفا نام و نام خانوادگی شما را می بیند.

آخرین مطلب منتشر شده در سیزپی را از دست ندهید: ساخت صفحه پرداخت

 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که در حال دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.