بهترین درگاه پرداخت اینترنتی

بهترین درگاه پرداخت اینترنتی

درگاه پرداخت واسط درگاهی است که توسط شرکت‌هایی که از بانک مرکزی مجوز پرداخت یاری دارند ارائه می‌­شود. سیزپی هم یک شرکت پرداخت یار است که درگاه پرداخت اینترنتی ارائه می دهد. درگاه پرداخت اینترنتی قابلیت استفاده در سایت، اپلیکیشن های موبایلی و شبکه های اجتماعی را دارد. پس این یک قابلیت سیزپی است که اگر به بانک مراجعه کنید این را در اختیار شما قرار نمی دهند. می گوییم بهترین درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی است و برای آن دلیل می آوریم:

اول اینکه پشتیبانی 24 ساعته دارد؛ یعنی شما از طریق راه‌های ارتباطی اعلام شده، شامل ارسال تیکت، تماس با تلفن های شرکت و ارسال ایمیل می توانید پاسخ سوالات و مشکل خود را دریافت کنید. فراموش نکنید پشتیبانی یک آیتم مهم است.

دومین علت برتری سیزپی درامکان ارائه گزارشات جامع آن است. یعنی در بخش گزارشات امکان فیلتر و گزارش گیری از کلیه تراکنش های موفق و ناموفق را دارید و وضعیت تسویه آن به صورت لحظه ای آپدیت می‌شود.

سوم آنکه تیم فنی سیزپی بسیار چابک عمل کرده و در صورتی که نیازمندی ­ای داشته باشید یا افزونه خاصی مورد نیاز باشد در سریع ترین زمان ممکن فراهم می شود.

چهارم; همه چیز در 24 ساعت اتفاق می­افتد. به این معنی که پروسه ثبت نام تا فعالسازی و استفاده از درگاه پرداخت فقط 24 ساعت زمان می برد.

پنجم; کم کارمزدترین درگاه است. با افزایش کارمزدهای بانکی همچنان تعرفه های سیزپی ثابت مانده تا به این ترتیب در شرایط بحرانی کنونی حمایتی از کسب و کارها کرده باشد.

ششم; ایجاد اشتغال! درست است، در سیزپی تدبیری اندیشیده شده است تا افرادی که جویای کار هستند یا به دنبال کار دوم می گردند با معرفی سیزپی به دیگران به کسب درآمد بپردازند. جهت دریافت اطلاعات بیشتر می توانید از طریق لینک " کسب درآمد از طریق درگاه پرداخت سیزپی " اقدام کنید.

در فرم پرداخت شرح پرداخت نوشته می شود.

هفتم; ایجاد فرم پرداخت (لینک پرداخت) از ویژگی های درگاه پرداخت سیزپی است که بسیار موردتوجه کسب و کارهای اینستاگرامی واقع شده است. چرا که این امکان را فراهم می کند تا خریدار در فرم پرداخت کلیه اطلاعات ضروری هنگام انجام عملیات خرید شامل نام و نام خانوادگی، شماره موبایل، آدرس و کد پستی جهت ارسال سفارش را وارد کند و سپس نسبت به پرداخت وجه اقدام کند. با دیدن نام اختصاصی کسب و کار در فرم پرداخت از امن بودن آن مطمئن می شود و نگران فیشینگ نخواهد بود.

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ با دوستان خود به اشتراک بگذارید.Google


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.