کمپین یلدای درگاه پرداخت سیزپی

کمپین یلدای درگاه پرداخت سیزپی

اگر برای گسترش کسب و کار اینترنتی و افزایش درآمد خود به دنبال بهترین سرویس دهنده درگاه پرداخت اینترنتی می گردید پیشنهاد می کنیم از کنار این تخفیف ساده رد نشوید. کافیست با مراجعه به لینک ثبت نام درگاه پرداخت نسبت به تکمیل ثبت نام و ثبت درخواست درگاه خود اقدام کنید پس از فعالسازی درگاه، تا یک ماه بدون کارمزد از درگاه پرداخت استفاده کنید. درگاه پرداخت سیزپی یکی از پایدارترین درگاه های پرداخت است و از ابتدای شروع کسب و کار در کنار شما خواهد بود. شعار سیزپی " به کسب و کار شما هویت می بخشد" به وضوح در طی همکاری دیده خواهد شد. اگر هنوز برای گرفتن درگاه پرداخت اقدام نکرده اید یا به دنبال درگاه پرداخت جایگزین می گردید در سیزپی درخواست درگاه پرداخت را ثبت کنید. درگاه پرداخت سیزپی در کمترین زمان ممکن فعال می شود. اگر دارای اینماد نیستید می توانید درخواست دهید تا از طریق سیزپی برای شما صادر شود.

کمپین یلدای بدون کارمزد سیزپی

درگاه پرداخت سیزپی در حال حاضر دارای کمترین کارمزد می باشد و البته می توان این کارمزد را به عهده دارنده کارت تنظیم کرد.

می پرسید چرا باید از سیزپی درگاه بگیرم؟

پاسخ شما در ادامه آمده است:

اول اینکه روند گرفتن درگاه پرداخت به قدری کوتاه است که اگر ساعت 10 درخواست درگاه ثبت کنید تا ساعت 13 تایید می شود.

دوم درگاه سیزپی متصل به انواع درگاه های بانکی است تا ضمن اینکه شما را از رفتن به بانک های مختلف و افتتاح حساب و ارسال درخواست درگاه بی نیاز کند امکان قطعی درگاه را به حداقل برساند.

سوم به کمک اپلیکیشن سیزپی که در کافه بازار نیز موجود است می توانید بدون نیاز به لاگین کردن در پنل کاربری خود از تراکنش های خود گزارش بگیرید.

چهارم امکان ایجاد درگاه اختصاصی با برند و نام تجاری کسب و کار وجود دارد.

پنجم سیزپی دارای سیکل تسویه منظم هر روزه است و هیچ مبلغی به حساب سیزپی واریز نمی شود بلکه کلیه تراکنش ها در سیکل 24 ساعته خود تسویه می شوند.

 

دوستان خود را مطلع کنید.


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.