شارژ پنل کاربری

شارژ پنل کاربری

* این مطلب به درد خیلی از کسب و کارها می خورد پس اگر کسی را می شناسید که این راهکار سیزپی برایش کاربردی باشد ، لینک بلاگ را ارسال کنید.

موضوع اصلی که ما به آن می پردازیم پنل های کاربری است شما ممکن است در هر اپلیکیشن یا سایتی صاحب یک پنل کاربری باشید که برای استفاده از خدمات آن باید به اعتبار خود اضافه کنید یا کیف پول خود را شارژ کنید. مثلا برای سایت خود هاست خریداری کرده اید ساعت 11 شب اگر اعتبار شما تمام شود چه کار می کنید؟ اگر اینترنت شما به علت اتمام شارژ قطع شد چه کار می کنید؟ یا مثلا در اسنپ کیف پول خود را شارژ می کنید تا در هر سفر نیازی نباشد وارد درگاه پرداخت شوید.

راهکار سیزپی استفاده از لینک پرداخت است که در واقع باعث می شود هر زمان اعتبار مشتری به صفر رسید یک پیامک حاوی لینک پرداخت برای فرد ارسال شود، با درج مبلغ و انتقال به درگاه پرداخت اینترنتی و انجام موفقیت آمیز خرید، پنل به صورت خودکار شارژ شده و نیازی به ورود به پنل هم نخواهد داشت.این پیامک حاوی نام و نام خانوادگی صاحب پنل بوده و فرد از درست بودن آن مطمئن می شود.

مزیت این روش چیست ؟

اولین مزیت داشتن قدرت رقابتی نسبت به سایر فعالان در کسب و کارتان خواهد بود، مشتری چرا باید شما را انتخاب کند شما چه خدماتی افزون بر دیگران در اختیار وی قرار می دهید. دومین مزیت راحتی کاربر می باشد، کاربر مختار است از روش های متفاوت پرداخت انتخاب کند. سومین مزیت این روش افزایش سرعت در دریافت پول و متناسب با آن ارائه خدمت می باشد.

برای داشتن این قابلیت باید از کجا شروع کرد؟

مشاوران سیزپی آمادگی این را دارند تا پاسخگوی سوالات شما در این زمینه باشند. ابتدا یک کاربری در سایت سیزپی ایجاد کنید و درخواست درگاه پرداخت خود را ثبت نمایید پس از تایید و فعالسازی درگاه، لینک پرداخت به صورت خودکار ساخته خواهد شد.  با داشتن درگاه پرداخت سیزپی از امکانات متفاوت آن برخوردار خواهید شد. این لینک پرداخت که برای مشتری ارسال می شود قابلیت تسهیم هم دارد یعنی اگر دارای ذی نفع و شرکای دیگری هستید از هر پرداخت مشتری سهم ذی نفعان نیز تسویه خواهد شد. Google

 

 

 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.