لینک پرداخت

لینک پرداخت

با داشتن یک درگاه پرداخت، مخصوص فروشگاه آنلاینی که در فضای اینترنت و شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و تلگرام دارید، به افزایش و رشد فروش فروشگاه خود کمک بزرگی کرده اید، زیرا که این کار جایگزین بسیار مناسبی برای روش کارت به کارت می باشد. زمانی که مشتری از محصولی که داخل صفحه اینستاگرام شما می باشد، خوشش بیاید و قصد خرید آن را داشته باشد پروسه شماره کارت گرفتن از دایرکت، واریز وجه از طریق همراه بانک یا رفتن به عابر بانک، عکس گرفتن از فیش واریزی و در آخر فرستادن اسکرین شات فیش برای شما بسیار طولانی و گاهی اوقات از حوصله مشتریان خارج است پس بنابراین برای رفع این مشکلات به شما پیشنهاد می شود که از خدمات نوین و متنوع سیزپی استفاده کنید زیرا که ما در حال حاضر در عصری زندگی می کنیم که همه چیز از خرید، پرداخت و  مدیریت مالی با استفاده از فناوری های جدید حوزه فین تک ( FinTech ) به سرعت انجام می شوند.

سیزپی به کسب و کار شما چه کمکی می کند؟

سیزپی سیستم لینک پرداخت و درگاه پرداخت شخصی به شما ارائه می دهد. با استفاده از سیزپی، شما شماره حساب و یا شماره شبا خود را به یک لینک پرداخت تبدیل می کنید و فرایند فروش و پرداخت توسط مشتریان را آسان تر و امن تر می کنید. به این صورت: به عنوان مثال شما تصویر محصولات خود را در استوری اینستاگرام قرار داده اید همچنین لینک پرداخت با مبلغ دلخواه مخصوص محصول را هم به استوری اضافه می کنید، حال بازدید کنندگان استوری شما به سادگی و با کشیدن صفحه به سمت بالا می توانند وارد لینک پرداخت شده و بعد به صفحه درگاه پرداخت شاپرک منتقل شوند و با وارد کردن شماره کارت و سایر اطلاعات بانکی مورد نیاز، خرید را خیلی سریع و امن انجام دهند. سپس شما به عنوان فروشنده یک پیامک  واریزی دریافت می‌کنید و از مبلغ پرداختی مطلع می‌شوید. این یعنی به سادگی و تنها در دو گام می توانید فروش را انجام دهید. چه چیزی بهتر از این؟ هدف از ایجاد امکان پرداخت اینترنتی، تسهیل تجربه ی خرید کاربران است. بدین ترتیب سیزپی به کسب و کار شما هویت می بخشد.

ویژگی های لینک پرداخت سیزپی

  • مدیریت تراکنش ها
  • دریافت وجه با صدور و ارسال فاکتور آنلاین
  • سهولت استفاده از لینک پرداخت و امکان اشترک گذاری لینک پرداخت از طریق پیامک، ایمیل و شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و تلگرام
  •  پذیرش کلیه کارتهای عضو شبکه شتاب
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • گزارش گیری از تسویه ها ی تراکنش های انجام شده
  • دریافت پیامک رایگان با انجام هر تراکنش
  • مدیریت نحوه پرداخت کارمزد
  • دریافت رایگان لینک پرداخت
  • مدیریت زمانهای تسویه
  • استفاده از کیف پول
  • تسهیم وجوه تراکنش

لینک پرداخت فروشگاه خود را چطور دریافت کنیم؟

به سایت سیزپی مراجعه کنید و ثبت نام را انجام دهید، پس از انجام ثبت نام به پنل سیزپی خود وارد شوید و با انتخاب گزینه " ایجاد درگاه واسط " با طی کردن 4 مرحله ثبت اطلاعات فردی، ارسال مدارک، ثبت اطلاعات بانکی و ثبت نام فروشگاه، لینک پرداخت شما فعال می شود. فرمت لینک پرداخت به این صورت می باشد: me.sizpay.ir/username  شما می توانید به جای کلمه username  نام منحصر به فرد فروشگاه خود را ثبت نمایید.

 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.