شماره کارت خود را به لینک پرداخت تبدیل کنید!

شماره کارت خود را به لینک پرداخت تبدیل کنید!

محبوب‌ترین و آسان‌ترین روش دریافت پول، استفاده از لینک پرداخت شخصی سیزپی است. مهم نیست حساب بانکی شما در کدام بانک است؛ سیزپی شماره حساب و یا شماره کارت شما را به یک لینک کوتاه و به نام خود شما تبدیل کرده و در اختیارتان قرار می‌دهد. کل عملیات در کمتر از 5 دقیقه انجام می‌شود پس با روش‌های قدیمی دریافت و پرداخت پول خداحافظی کرده و به نام خود یک لینک پرداخت شخصی دریافت کنید. 

برای داشتن لینک پرداخت شخصی کافیست در سایت درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی ثبت نام کنید و سپس در قسمت ایجاد درگاه واسط، شماره حساب و شبای خود را وارد کنید. بعد از تکمیل اطلاعات مورد نیاز، می‌توانید مشابه آدرس زیر، برای خود لینک پرداخت شخصی‌سازی شده بسازید:  

 me.sizpay.ir/didevaran-e-jam

 با این ترفند نیازی به ارسال شماره کارت یا شماره شبا برای دریافت وجه نیست. 

ذکر این نکته ضروری است که اولویت با اشخاصی است که زودتر ثبت‌نام کنند تا بتوانند نام دلخواه خود را برای لینک پرداخت خود دریافت کنند. 

رفع یک محدودیت! 

مبلغی که می‌توان روزانه از یک کارت به کارت دیگر واریز کرد شامل محدودیت است. با ارسال لینک پرداخت شخصی خود می‌توانید تا سقف 50 میلیون تومان پول دریافت کنید. در ضمن گزارش تمام واریزها در پنل درگاه پرداخت سیزپی موجود است و می‌توان به راحتی به آن دست یافت. 

بیشتر بدانید : امکانات لینک پرداخت سیزپی

مهم نیست کجای کشور باشید! 

شما هر جا که باشید کافیست لینک پرداخت شخصی خود را برای واریزکننده ارسال کنید. پرداخت‌کننده با کلیک بر لینک ارسالی شما به درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی هدایت شده و مبلغ موردنظر را واریز خواهد کرد و در صورتی که تراکنش موفق باشد برای شما یک پیامک حاوی اطلاعات پرداخت به صورت رایگان ارسال می گردد. 

Image title

 

 

 

 

 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.